קלינגר: "לא הצהרתי על הפלייאוף העליון, אנחנו עדיין לא שם"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | אודי ציטיאט

מאמן הפועל תל אביב הרגיע אחרי ה-0:1 על הפועל חדרה: "אנחנו נמצאים במסע היחלצות מבור עמוק. הנקודות נותנות אוויר. ינואר? צריך מזל לפגוע בשחקנים הנכונים". לקס: "בהמשך נראה גם כדורגל טוב בנוסף למחויבות"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב סיימה אתמול (ראשון) את הסיבוב הראשון עם ניצחון חוץ 0:1 על הפועל חדרה, ניצחון אשר שחרר את הקבוצה מהלחץ של שני ההפסדים לבית"ר ירושלים ומכבי תל אביב. כבר במחזור הקרוב תגיע הפועל ת"א לאצטדיון בנתניה פעם נוספת, למפגש נגד מכבי נתניה.

האדומים רחוקים עכשיו רק חמש נקודות מבני יהודה, הנמצאת במקום המוביל לפלייאוף העליון, אבל שום גורם בקבוצה לא מכוון עכשיו או מדבר על המשימה הגדולה. גורם בסביבת המועדון: "הניצחון הזה מצריך המשכיות של ניצחונות, ורק כשנהיה שם בחלק העליון יהיה אפשר להגדיר מטרות. זה יקרה אחרי חלון ההעברות של ינואר. תהיה בהמשך קבוצה שונה, ונתחזק בעמדות בקישור ובהתקפה". הקפטן אוראל דגני ואור אינברום זכו אתמול למחמאות על ההשקעה והמחויבות.

המאמן ניר קלינגר "ברח" בסיום המשחק מהאמירה של הצהרה על הפלייאוף העליון. "אני לא אמרתי או הצהרתי על הפלייאוף העליון", אמר קלינגר, "ולא אגיד זאת עד שלא אהיה שם. אין לנו את הזכות להגיד פלייאוף עליון, כי הקבוצה נמצאת בתוך מסע היחלצות מבור עמוק מבחינת נקודות ושיפור מקצועי. הנקודות בסופו של דבר נותנות אוויר, ועל זה מוסיפים כדורגל".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים "אחרי ינואר נהיה קבוצה שונה" (אודי ציטיאט)

התחזקות בינואר: "משה סיני ואני עובדים קשה סביב השעון ומחפשים שחקנים לעמדות המצריכות תוספת. בחלון ההעברות צריך המון מזל, יחד עם עבודה למצוא את השחקנים בעמדות שישדרגו אותנו וגם לפגוע בשחקנים הנכונים. אני מאמין שיהיה לנו את המזל ואת היכולת הכלכלית לפגוע בשלושה שחקנים שיתנו את העומק ליותר אופציות בשיטות המשחק שאני רוצה לשחק בהמשך".

אחד השחקנים בהם מדובר הוא החלוץ הניגרי מייקל אולהה, אשר היה כבר אמור לנחות בישראל, כשהכוונה היא לשחרר בשלב ראשון את הקשר הזר פרנסיס קיירמה שאתמול לא היה כלל בסגל הרחב. רשימה התחלתית של שחקנים מועמדים כבר נמצאת בהכנה ראשונה, והמשימה היא לבדוק מהלך לצרפם במו"מ שעדיין לא התחיל.

הקשר ניר לקס סיפר: "כמו שניר אמר, 'קרענו אותם 0:1'. חשוב להגיע למשחק כזה כדי לקחת את הנקודות. לעשות זאת בשיניים ובהמשך לאט נראה גם כדורגל טוב בנוסף ליותר מחויבות לב ונשמה. בדרבי נגד מכבי תל אביב נראינו הרבה יותר טוב ולא הצלחנו לשים גול".

לקס חוגג עם אלטמן.
לקס חוגג עם אלטמן. "בדרבי נראינו יותר טוב" (אודי ציטיאט)

בהפועל תל אביב טוענים כי הגשם השוטף שהציף את המגרש והכדורים הארוכים של הפועל חדרה לא אפשרו לשחק באותה שיטת לחץ כפי שהיה נגד מכבי תל אביב. המשחקים נגד בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב הובילו לעייפות גדולה והיה סביר שתהיה ירידה ביכולת לאחר הנתונים הגבוהים של המשחקים הקודמים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי