ניסו אביטן להפועל חדרה: "אוהב את המועדון, אך זה לא הזמן לחזור"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | מאור אלקסלסי

האקס סירב לקבוצתו לשעבר, שעדיין מחפשת מחליף לאוריגוטמן. שרון מימר הוא המועמד הבכיר של גולן, שינסה למנותו עד המשחק הליגה הקרוב נגד מ.ס. אשדוד, כשגם יובל נעים עשוי לקבל פניה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

במקביל להפסד 1:0 להפועל תל אביב, במשך דקות ארוכות ישבו אתמול (ראשון) ביציע הכבוד המנהל המקצועי של הפועל חדרה אורן גולן והמנכ"ל אלי דגני, ודנו בעתיד הקבוצה ובעיקר בנושא המאמן הבא. במועדון הוחלט כי רון קלר יחזור לעמדת עוזר המאמן, והקבוצה רוצה להביא מאמן חדש כבר ביממה הקרובה כדי שיצטרף לקבוצה ויכין אותה לקראת משחק הליגה הבא ביום ראשון בחוץ נגד מ.ס. אשדוד.

בהנהלת הקבוצה כבר העלו מספר מועמדים שיגיעו במקומו של אורי גוטמן שהתפטר לפני עשרה ימים. המועמד הראשון הוא האקס ניסו אביטן, שמסר לאחרונה לספורט1: "אני מאוד אוהב את הפועל חדרה ואת אורן גולן אבל מבחינתי זה לא הזמן לחזור". כעת בחדרה בוחנים אופציות נוספות וצפויים לחזור לאופציית שרון מימר שהיה מועמד משמעותי גם הקיץ אבל לבסוף הוחלט ללכת דאז על גוטמן.

בחדרה ינסו להיפגש עם מימר בהקדם ובמידה ויגיעו לסיכום אז למנות אותו שיעמוד על הקווים כבר במשחק הקרוב מול מועדון ספורט אשדוד בראשון הקרוב. גם שמו של יובל נעים עלה כמועמד

שם נוסף שעלה הוא מאמן מכבי נתניה שי ברדה, אבל האחרון כבר הבהיר בימים האחרונים כי יש לו חוזה לעונה וחצי בנתניה ובשלב זה הוא מעדיף להישאר בקבוצה של אייל סגל. גם מאמן קריית שמונה קובי רפואה עלה כמועמד. האחרון הגיע אתמול למשחק הקבוצה ובחדרה הבהירו כי אם רפואה, שנמצא תחת חוזה, ירצה להגיע לחדרה, הקבוצה תמתין לו מספר ימים. "קיבלנו מספר מסרים כי רפואה אינו מרוצה בקבוצה הצפונית, אבל הפנייה הרשמית תיעשה רק אם ירצה לעזוב את קריית שמונה", אמרו בחדרה. שם נוסף הוא מסאי דגו, שפתח את העונה בקריית שמונה ופוטר כאשר רפואה הגיע במקומו.

רפואה.
רפואה. "קיבלנו מסרים שהוא אינו מרוצה בצפון" (מאור אלקסלסי)

במקביל, בחדרה מבינים כי יצטרכו לבצע שינויים בסגל השחקנים ובין השאר בקרב השחקנים הזרים, ונראה כי הקשר דידייה קוגבנייה שלא פתח אתמול יעזוב כבר במועד ההעברות הקרוב. גם חזרתם של הבלם ג'ונתן סיסה והקשר אליאל פרץ לא ברורה כאשר השניים סובלים מפציעות.

בקרב האוהדים היו כאלה שהאשימו את המאמן הקודם אורי גוטמן באי ההצלחה במשחקים האחרונים, ולפני המשחק אתמול אף שפכו חלב עיזים כנגד עין הרע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי