אופיר חיים לשחקנים: "מאמין בכם, צריכים להרים את הראש"

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים
שחקני הפועל כפר סבא חוגגים | דני מרון

מאמן הפועל כפ"ס שוחח עם חניכיו לקראת הפועל חיפה, התלבטות אם להשיב את אטנדה למרכז ההגנה. שום חזר מאלבניה, גם שמו של אחמד עאבד עלה לקראת חלון ההעברות, אך חוזהו וכושר המשחק מהווים מכשול

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר התוצאות הרעות לאחרונה ורצף של מספר משחקים ללא ניצחון, הפועל כפר סבא תצא ביום שבת לאיצטדיון סמי עופר למפגש מול הפועל חיפה, בו תנסה הקבוצה לצאת לדרך חדשה ולצבור שלוש נקודות שירחיקו אותה מעט מהתחתית.

"אני מאמין בכם" אמר המאמן אופיר חיים לשחקנים באסיפה שנערכה באימון. "אנחנו צריכים להרים את הראש ולבוא עם מלוא הביטחון למשחק". הבלם סודיק אטנדה, שחזר לכשירות, ממשיך להתאמן, אך עוד סובל ממעט חלודה ובצוות המקצועי מתלבטים האם לתת לו בחזרה את חולצת ההרכב, או להמשיך עם מרכז ההגנה שכולל את טל מכלוף וג'ניה ברקמן והציג יכולת לא רעה במשחקים האחרונים.

בינתיים, בקבוצה ממשיכים ללטוש עיניים לעבר חלון ההעברות שייפתח בחודש ינואר: הבעלים יצחק שום חזר מאלבניה, שם צפה בשחקן התקפה, כאשר בכפ"ס סיפרו שהסיכויים להחתמתו גבוהים, למרות שנפצע.

לספורט1 נודע ששם נוסף שעלה במועדון הוא של החלוץ אחמד עאבד, שחקנה של הפועל ת"א. במועדון מהשרון, חוששים מעט מכושרו הפחות טוב לאחרונה וכן מעלות חוזהו הגבוהה, אך רואים בו שחקן שבהחלט יכול לשדרג את החלק הקדמי, שפחות מצליח לאחרונה.


אחמד עאבד. בכפ"ס בוחנים את האפשרות (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי