אטנדה מתוכנן לפתוח למרות הקרע, פדידה עשוי היכלל בסגל

עומר פדידה
עומר פדידה | מאור אלקסלסי

בהפועל כפר סבא מגלים אופטימיות בנוגע לבלם לקראת המשחק נגד הפועל חיפה, גם בנוגע לקשר לא ממהרים להסיק מסקנות למרות אבחון האולטרסאונד

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

כשהיא נמצאת במשבר אחרי שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, הפועל כפר סבא תצא מחר (שבת) לאיצטדיון סמי עופר למפגש מול הפועל חיפה, במטרה לצאת לדרך חדשה ולנסות לצבור נקודות יקרות מפז בתחתית.

עם זאת, הקבוצה של אופיר חיים תגיע במצב לא אופטימלי כאשר מלבד בן מיזן ולירוי צעירי, גם אביב סולומון ייעדר. כפי שפרסמנו, הקפטן עומר פדידה סובל מכאבים בברכו ובבדיקת האולטרסאונד שעבר אובחן קרע ברצועה הצידית, אבל בכפ"ס מציינים כי ניתן היה לזהות צלקת ובמועדון לא ממהרים להסיק מסקנות ובכל זאת קיים סיכוי שפדידה ייכלל בסגל.

באשר לסודיק אטנדה, הבלם ערך אתמול אימון מלא (באימון המסכם ערכו השחקנים אימון קל) על אף שבבדיקת האולטרסאונד נראה כי הקרע במפשעה לא נסגר, אלא שגם במקרה זה בכפר סבא מגלים אופטימיות וקיים סיכוי שהוא יפתח. אם אטנדה יעלה ב-11, הקבוצה תשחק במערך של חמישה שחקני הגנה. אחרת, אדריאן רוצ'ט יפתח בקישור.

הרכב משוער: איתמר ישראלי, טום שלח, ג'ניה ברקמן, טל מכלוף, סודיק אטנדה (אדריאן רוצ'ט), טריקו גטהון, גרשון קופי, קווין ריינשטיין, בובקר טראורה, מחמוד יוסף (דן עזריה), בנג'מין קוקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי