קופי המריא למולדתו וייעדר מהגביע, ריינשטיין סובל מנקע

גרשון קופי
גרשון קופי | מאור אלקסלסי

הגנאי קיבל אישור להיות עם המשפחה לרגל לידת בתו וישוב ארצה לאחר המשחק של כפר סבא נגד כפר קאסם, הקשר ייעדר בין שבועה לשלושה. אופיר חיים ב-103FM: "מסתכלים לכל קבוצה בלבן של העיניים"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא יחזרו היום (שני) לאימונים לאחר יום מנוחה, כשבקבוצה ינסו לרדת לקרקע לאחר הניצחון המרשים 0:2 על הפועל חיפה ביום שבת בסמי עופר.

הקשר קווין ריינשטיין, שנפצע במשחק, סובל מנקע בקרסול ולא צפוי לקחת חלק במשחק הגביע מול כפר קאסם, כשזמן ההחלמה מוערך בשבוע עד שלושה. סולומון צפוי להיות כשיר למשחק הליגה מול עירוני ק"ש באמצע השבוע, אך ייעדר מהגביע בשל צבירת כרטיסים צהובים.

מי שעוד ייעדר ממשחק הגביע הוא הקשר הגנאי גרשון קופי, שהמריא הבוקר למולדתו לרגל לידת בתו וצפוי לחזור לארץ ביום שישי או שבת והוא ישוב לאימונים יחד עם הקבוצה לאחר משחק הגביע.


סולומון. מוצהב למשחק הגביע נגד כפר קאסם (דני מרון)

"תוכנית המשחק שלנו עבדה מצויין ונהניתי מהמשחק" התייחס המאמן אופיר חיים לניצחון של קבוצתו בראיון בתכנית הספורט ב-103FM. "היו לנו משחקים ממש טובים שלא הצלחנו לנצח בהם, נגד בית"ר והפועל ת"א עמדנו מצויין, אבל הבקענו שער פחות".

עוד אמר חיים: "אני חושב שמבחינת רמת כדורגל, שיחקנו כדורגל טוב העונה, אבל לא הצלחנו לתרגם את זה לשערים. האיכות ליד השער לא הייתה מספיק טובה. יש לנו את השחקנים האלה, אבל הם היו בלחץ. אני מקווה שעכשיו ישתחרר משהו. אני חושב שהקבוצה הזאת שווה יותר מהמיקום שלה, אבל אני לא מסתכל על המיקום. היינו צריכים להיות עם עוד 5-6 נקודות. לא היה משחק שגנבנו בו ניצחון".


על מאבקי התחתית
: "אחרי שבעה משחקים שלא ניצחנו, הניצחון הזה הגיע בזמן. בליגה הזאת, כל קבוצה עדיפה שמגיעה לא מוכנה או פחות מרוכזת, יכולה להפסיד לכל קבוצה. אנחנו לא טובים מאף אחת. היו לנו משחקים טובים, אבל אנחנו לא פייבוריטים באף משחק. אנחנו באים ומסתכלים בלבן של העיניים לכל קבוצה".

על בנג'מין קוקו והחטאת הפנדל: "בכל משחק פדידה בועט את הפנדלים, אבל הוא לא פתח במשחק הזה. אם החלוץ שלי לא יחזור להבקיע, אני לא אוכל להישאר בליגה. אני חייב אותו וזה החלוץ שלי כרגע. הובלנו 0:1 ולקחתי את הסיכון. לא קרה כלום שהוא החטיא. הוא היה מצויין, בישל פעמיים ברציפות ואני חייב להחזיר לו את הביטחון – דווקא בגלל שהייתי חלוץ".


אופיר חיים בשבת בחיפה. "מסתכלים בלבן של העיניים לכל קבוצה" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי