גורדנה יעזוב בימים הקרובים, אוואט: "הוחלף כי לא הראה מחויבות"

רועי גורדנה מאוכזב
רועי גורדנה מאוכזב | אודי ציטיאט

הקשר הוחלף כעבור 13 דקות בלבד, שבוע לאחר שהסתפק ב-31 דקות. המאמן ניסה להסביר: "החלטתי מסיבה מקצועית". על המשחק עצמו: "מתוסכלים. שטקוס שוב רשם הצלות גדולות". גם סילבסטר בדרך החוצה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד הייתה קרובה לצאת מטוטו טרנר עם ניצחון גדול כשהובילה 0:1 עד לדקה ה-80, אך בסוף סיימה את המשחק בידיים ריקות כשספגה פעמיים והפסידה 2:1. בקבוצה של רוני אוואט יש אכזבה גדולה. מאז הניצחון 2:4 על מכבי נתניה, הקבוצה מעיר הנמל רשמה כבר שמונה משחקי ליגה ללא ניצחון – חמש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים, והתקרבה כבר עד שלוש נקודות מהקו האדום, וזה עוד לפני משחק התחתית בין סקציה נס ציונה והפועל תל אביב הערב.

מעבר להפסד ולתחושת ההחמצה, הסיפור המרכזי היה היחסים העכורים בין המאמן רוני אוואט והקשר רועי גורדנה שכזכור עלה מהספסל בדקה ה-73 והוחלף בחלוף 14 דקות בלבד. גורדנה, שהיה מהבולטים בקבוצה אשתקד ועזר לה לשרוד בליגת העל ובקיץ מונה לקפטן הקבוצה, לא מילא את ההוראות הטקטיות לפי דבריו של המאמן. כבר בחלוף מספר משחקים העונה קיבלו בצוות המקצועי של אשדוד החלטה לפיה גורדנה ושלומי אזולאי לא יכולים לשחק יחד בהרכב. לפני שבוע, במשחק הגביע נגד באר שבע, גורדנה הוחלף לאחר חצי שעה.

גורדנה מירר בבכי לאחר שהוחלף ומייד לאחר מכן הקבוצה ספגה והפסידה. המאמן אוואט: "החילוף נבע מסיבה מקצועית, זו הייתה סיבה מספיק טובה להוציא את גורדנה. כשאני מכניס שחקן מהספסל אני מצפה לראות מחויבות וזה היה חסר אצל רועי. הכנסתי אותו במטרה שיעזור. זה לא משנה מתי שחקן מוחלף, אחרי חצי שעה, רבע שעה או חמש דקות, את הסיפור הזה נסיים בתוך המועדון". בסביבת המועדון נתנו דוגמא את המגן כילי כהן שהגיע מהטירונות בצבא לאחר שלא התאמן ונתן את כל מה שיש לו על כר הדשא.

רוני אוואט. לא היה מרוצה מרמת המחויבות של הקשר (דני מרון)

הקשר צפוי לעזוב את הקבוצה בימים הקרובים כשחלון ההעברות יפתח בשבעה בינואר, יום שלישי הבא, אלא אם כן יקרה משהו דרמטי. שלוש קבוצות, ביניהן הפועל רעננה, רוצות לצרפו. מקורבים לשחקן טוענים כי תוך 48 שעות יפנו לבעלים ג'קי בן זקן שלא יעמוד בדרכו. שחקן נוסף שנמצא בדרך החוצה הוא יאקוב סילבסטר שהצטרף בקיץ אך לא עמד בציפיות. עד היום כבש החלוץ שער בודד והוסיף עוד בישול.

אוואט אמר על ההפסד: "היכולת שלנו במחצית השנייה גורמת לתסכול, באר שבע שלטה טוטאלית במשחק, אבל בכל זאת היו לנו שתי הזדמנויות לכבוש את השער השני ו-0:2 היה מספיק לנו. ארנסטס שטקוס תמיד מתעלה נגדנו, הכדור של שגיב יחזקאל היה מדהים ואני לא יודע איך הוא עצר אותו. הצגנו משמעת טקטית אבל נענשנו פעמיים בשערים קלים ונאיביים.   במחזור הבא תארח מ.ס אשדוד את הפועל רעננה במשחק תחתית חשוב בתקווה לחזור למסלול הניצחונות.

יאקוב סילבסטר. גם הוא בדרך החוצה (לירון מולדובן)

בתוך כך, תושב אשדוד (29) נעצר אמש בעקבות השלכת חפץ לעבר יציע אוהדי הפועל ב"ש. שוטר שזיהה אותו בעת ביצוע העבירה הוביל למעצרו, הוא נחקר והכחיש את החשד המיוחס לו ובסיום חקירתו נכלא והובא בפני בית המשפט שהורה על שחרורו בתנאים לרבות הרחקה ממגרשי ספורט עד תאריך 1.4.20.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי