קופר מתרחק? בהפועל ת"א לא ידעו שצריך לפצות את פ"ת

ארמנדו קופר
ארמנדו קופר | עדי אבישי

האדומים הופתעו לגלות שהחתמת הפנמי מצריכה תשלום של 100 אלף דולר לקבוצתו הקודמת, שמו של אולסק מנתניה שוב על הפרק אם לא תושג הסכמה על גובה הפיצוי. וגם: אולהה נכנס לכושר, ספירובסקי צפוי להישאר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

שעה קלה לאחר שנודע כי חמישה חברי הנהלה פנו להתאחדות לכדורגל בדרישה לבטל את עונשי הרדיוס והמשחקים ללא קהל, ובהם שרון ניסנוב מבעלי הפועל ת"א וכן היועץ המשפטי של מכבי ת"א מורן מאירי, האדומים נערכים לקראת הערעור שייערך מחר (רביעי) על אירועי הדרבי התל אביבי.

נציגי האדומים יתייצבו בבית הדין העליון של ההתאחדות בניסיון להפחית ככל שניתן את העונש, כשהמטרה היא בעיקר לבטל את עונש משחקי הרדיוס שהוטלו על הקבוצה. כזכור, על הפועל ת"א הוטל קנס כספי בסך 50 אלף שקל, יציעים 4/5 נסגרו לשני משחקים וכאמור הקבוצה גם נענשה בשלושה משחקי רדיוס – משמע מחוץ לבלומפילד.

שלושת הדיינים בערעור יהיו אמנון סטרשנוב, יניב ואקי ואסף הדסי ובהפועל תל אביב תולים תקוות שיצליחו לגרום לביטול עונשי הרדיוס, אבל כך או אחרת בסביבת המועדון מצהירים שהתקבלה ההחלטה שאם הרדיוס לא יבוטל, תיעשה פניה לבית המשפט המחוזי. בהפועל ת"א מעריכים שתהיה הקלה מסוימת בעונש כבר מחר, אבל שהוא לא יבוטל לחלוטין ושייתכן כי על הקבוצה יהיה לארח משחק או שניים מחוץ לביתה. כפי שגם פורט בערעור שהוגש, בקבוצה מבינים שהנזק הכספי יהיה בין חצי מיליון שקלים למיליון שקלים, תלוי במספר משחקי הרדיוס בפועל.

במקביל, במועדון נכנסים לישורת האחרונה לקראת חלון ההעברות שייפתח בשבוע הבא, ב-7.1.2020. מי שמתאקלם מקצועית הוא החלוץ הניגרי מייקל אולהה, אשר מתוכנן לערוך את הופעת הבכורה נגד בני יהודה ב-12.1 בבלומפילד, משחק אותו יארחו הכתומים. אולהה, שהגיע מהליגה בוויאטנאם ולא היה במשטר אימונים במשך חודש וחצי, יחליף בהרכב כחלוץ ראשון את דמבה קמארה שקיבל הודעת שחרור.


אולהה. בעוד כשבועיים יערוך הופעת בכורה (הפועל תל אביב)

בנוסף לאולהה, בתחילת השבוע הבא אמור לנחות בישראל הקשר האורוגוואי פליפה רודריגס שיגיע במקומו של פרנסיס קיירמה שקיבל גם הוא הודעת שחרור. הקשר הפנמי ארמנדו קופר, ששיחק בעונה שעברה במכבי פתח תקווה, מנהל שיחות מול הפועל תל אביב בנושא הפיצוי על סך 100 אלף דולר שהוא התחייב לשלם למכבי פתח תקווה אם ישוב לקבוצה אחרת בישראל, נושא אליו לא הייתה מודעת הפועל ת"א כשסיכמה מול הקשר את תנאיו.

בקבוצה מספרים כי אם המהלך יהיה תלוי בתביעה כספית אישית ומניעה דרך מנהלת הליגה וההתאחדות לכדורגל שהשחקן יעבור להפועל תל אביב, תיבחן האופציה החלופית לצרף את קשר מכבי נתניה ניקו אולסק, שמוכן לעשות את המעבר למתחם חודורוב. אם לא תהיה התפתחות משמעותית בכל הנוגע לסטפן ספירובסקי, הכוונה של ניר קלינגר ומשה סיני היא להשאירו בקבוצה.


אולסק. האפשרות לצרפו עשויה לעלות פעם נוספת (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי