דראפיץ': "אולסק עשה את כל ההבדל, אי אפשר לדעת מה יהיה"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אריאל שלום

בנתניה חגגו את הניצחון הקשה, המאמן התייחס לקשר: "הכדורגל מאוד דינמי, מודעים ליכולת שלו, הוא היה עם רגל וחצי בחוץ". על נחמיה שכבש: "זה מה שיפה בכדורגל". חיים: "אנחנו מסתבכים, אעשה הכל כדי שנישאר"

(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא ומכבי נתניה הגיעו לקרב הערב בנתניה במטרה לשים סוף לרצף ההפסדים הרצופים ולפתוח את השנה החדשה ברגל ימין. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' עמדה במשימה עם ניצחון 1:2 במשחק חלש שהשתפר משמעותית לאחר הדקה ה-70. נתניה הובילה משער של רועי קהת ששבר את הקרח בדקה ה-72, המארחת השוותה בזכות יהב אפריאט ואז צליל נחמיה כבש שער הניצחון בדקה ה-86. 

מאמן מכבי נתניה, היה יכול לנשום לרווחה. דראפיץ' אמר: "ניצחון קשה במזג אוויר קשה: "אחרי שני הפסדים כשבאנו עם הגב אל הקיר קצת זה מאוד חשוב. חסרות לנו נקודות. הניצחון הזה חשוב מאוד להמשך הדרך. אנחנו יודעים איזה משחקים מצפים לנו בהמשך. המשחק עצמו? המחצית הראשונה הייתה לא טובה, במחצית השנייה ניקו אולסק הביא לשינוי גדול עם כניסתו, הוא היה כל ההבדל במשחק שלנו. הגיע לנו לנצח".

על צליל נחמיה שכבש את שער הניצחון: "נכון שזה מוזר. הוא ילד שעובד כל כך קשה, הכי מגיע לו שיש. אתה לא מצפה מבלם שלישי שלנו שנכנס כמחליף להרכב בשל פציעה של טים הויבך – כל הכבוד לו, היה לו משחק טוב".



צליל נחמיה. גיבור הניצחון (אריאל שלום)

מדוע אולסק לא שיחק לאחרונה והאם יישאר: "זה מה שיפה בכדורגל, יום אחד אתה פה, יום אחד אתה לא פה. המשחק הוא מאוד דינאמי. ידענו מהן היכולות שלו, הוא איתנו ארבע שנים, ידענו שהוא רוצה לשחק ונותן הכל למען הקבוצה. ניקו היה עם רגל אחת בחוץ אבל עכשיו נכנס ונתן משחק טוב. בשבוע הבא נראה מה יהיה. אי אפשר לדעת מה יהיה במכבי נתניה".


על חודש ינואר: "אני לא יכול לפרסם שמות, אני אשב עם בעל הבית ונראה מה התקציב ומהן האפשרויות. ללא ספק אנחנו רוצים לצרף מגן שמאלי במקום מי ששוחרר".

מנגד, אופיר חיים היה מאוכזב כמובן: "אנחנו הולכים ומסתבכים, ההפסד הזה מאוד מאכזב אני חושב שהיינו שווים יותר מזה, חוסר ריכוז, טיפה נאיביות במצב הנייח הזה ואנחנו נעשה הכל כדי לצאת מזה. לא קל, לא פשוט, אבל דווקא היום ראיתי הרבה מאוד רצון ונשמה. זה לא יספיק בשביל להישאר בליגה אך נעשה הכל כדי לעשות את זה".

שחקני מכבי נתניה חוגגים (אריאל שלום)
 

עד כמה  הפסדים מתסכלים כאלה פוגעים במעמדו: "אני מתעסק אך ורק במגרש ולא במה שמחוצה לו. אני עושה הכל כדי שכפר סבא תראה טוב יותר ותנצח יותר משחקים. לעתים זה מצליח ולעתים זה מצליח פחות. ממחר אני כבר אהיה מוכן למשחק הבא".

על שחקני התקפה שאיכזבו ובנג'מין קוקו: "אני לא רוצה להתעסק בזה ובטח שאחרי משחק. הוא שחקן של הפועל כפר סבא, הוא חלוץ שלא מצליח לכבוש שערים וחבל, זו העבודה שלו. הוא נותן את הנשמה שלו זה בטוח".


אופיר חיים (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי