ברקת לשחקנים: "אתם צריכים לרצות יותר, לא חשוב מי יאמן פה"

אלונה ברקת
אלונה ברקת | דני מרון

בעלי הפועל באר שבע הגיעה לאימון, אותו ערך אליניב ברדה, ואמרה: "מאוכזבת מהרוח הקבוצתית נגד הפועל ת"א. בכר הוא אולי המאמן הטוב בישראל". בקבוצה ממתינים להחלטת אברמוב לגבי אבוקסיס, אביטן יתמוך בברדה בשבת

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

פחות מיממה לאחר הדרמה הגדולה בהפועל באר שבע, עם עזיבתו של מאמן הקבוצה ברק בכר לאחר ארבע וחצי עונות, קיימו היום (שלישי) בקבוצה אימון ראשון אותו העביר עוזר המאמן אליניב ברדה, זאת לאחר שעוזר המאמן הנוסף גיא צרפתי הודיע כי גם הוא עוזב בעקבותיו של בכר.

המאמן היוצא החליט שלא להגיע למתחם האימונים של הקבוצה כדי להיפרד משחקניו ומהצוות המקצועי. בטרם ירדו השחקנים לאימון, הבעלים אלונה ברקת שוחחה איתם והחמיאה בתחילת דבריה לבכר כשאמרה: "לברק בכר יש חלק גדול במה שהפועל באר שבע הפכה להיות. ברק הוא מהמאמנים הטובים בישראל אם לא הטוב שבהם. בטח מהטובים שאימנו בבאר שבע. אני עדיין לא יודעת מי יאמן את הקבוצה. אנחנו יוצאים היום לדרך חדשה".

בהמשך, ברקת העבירה ביקורת על השחקנים בעקבות תצוגת הנפל נגד הפועל תל אביב: "הייתי מאוכזבת מהרוח הקבוצתית ומהגישה שלכם. קראתי בתקשורת שאמרתם שהפועל תל אביב לא מספיק טובה. אתם צריכים לרוץ יותר ולרצות יותר, ולא חשוב מי יאמן פה".

ברקת עם בכר.
ברקת עם בכר. "בטח מהטובים שאימנו בבאר שבע" (מאיר אבן חיים)

במקביל, בבאר שבע ממתינים להחלטה מצד ברק אברמוב, הבעלים של בני יהודה תל אביב, זאת לאחר שמאמנו יוסי אבוקסיס קיבל פנייה מצד נציגים של באר שבע. ההחלטה של אברמוב האם לשחרר את אבוקסיס מהחוזה עליו הוא חתום תלויה בין השאר בגובה הפיצוי שאלונה ברקת תסכים לשלם תמורת התרת חוזהו של אבוקסיס.

אם לא ימונה מאמן חדש עד המשחק ביום שבת מול הפועל רעננה, אליניב ברדה יהיה זה שיעמוד על הקווים באופן זמני, כאשר לצידו יהיה שרון אביטן, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, המחזיק בתעודת פרו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי