בחדרה לא מאמינים: "אנחנו רק 4 נקודות מבאר שבע, זה הזוי"

שרון מימר, רון קלר
שרון מימר, רון קלר | אודי ציטיאט

אחרי ההפסד לדרומיים לפני חודש הרגישו בקבוצה שפערי הרמות גדולים, אך לאחר הניצחון על קריית שמונה חזרו הדיבורים על פלייאוף עליון. תפנית בנושא לוסיו שעשוי לקבל חוזה לעונה נוספת, קוגנבנייה צפוי להישאר

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

לפני פחות מחודש, הפועל חדרה יצאה ממשחק ההפסד להפועל באר שבע כשבקבוצה לא כעסו על התוצאה, לאור התחושה שהפער בין הקבוצות גדול. אלא שאחרי הניצחון 0:1 אתמול (שבת) על קריית שמונה, שרון מימר ושחקניו שמרו על המקום החמישי בליגת העל, כשהם מדורגים שלב אחד בלבד מתחת לקבוצה מבירת הנגב. "אנחנו רחוקים רק ארבע נקודות מבאר שבע, זה הזוי", אמרו בחדרה, "אם נגיע לפלייאוף העליון העונה, זה יהיה הישג הרבה יותר גדול מאשר בשנה שעברה. אבל אסור לנו להסתנוור. זה היה ניצחון יעיל, אבל לא יפה".

החלוץ רועי זיקרי, שאמנם לא כבש אך היה מהבולטים בקבוצה, כעס על החלפתו. מי שחזר למגרשים לאחר היעדרות של יותר מחודשיים הוא הקשר אליאל פרץ, שאף זכה למחמאות על מספר פעולות אישיות.

בדומה לשאר הקבוצות בליגה, בחדרה תוהים כיצד לפעול בחלון ההעברות והשאלה העיקרית היא בנוגע לחלוץ לוסיו. אם לפני שבועיים נדמה היה שהברזילאי ישוחרר בוודאות, היוצרות התהפכו וכעת מתכוונים במועדון להציע לו חוזה לעונה נוספת, מתוך מחשבה על אפשרות למכור אותו בקיץ, אך חלק מהגורמים בחדרה טוענים במקרה שתגיע הצעה שתתאים גם לשחקן, אופציית מכירתו תעלה שוב.

מפנטזים על פלייאוף עליון. שחקני הפועל חדרה (מאור אלקסלסי)
מפנטזים על פלייאוף עליון. שחקני הפועל חדרה (מאור אלקסלסי)

גם הקשר דידייה קוגבנייה, שהיה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, הראה שיפור מאז הגעתו של מימר והמאמן אינו מעוניין לוותר עליו. בלם נוסף יגיע לחדרה, במקומו של ג'ונתן סיסה שגמר את העונה.

מי שעשוי לעזוב את הפועל חדרה הוא המגן דיא לבאבידי, מהשרידים היחידים שנותרו מאותה קבוצה שהייתה בליגה א'. לבאדיבי מסיים את חוזהו בסיום העונה. לאחרונה נערכו מספר שיחות בינו לבין המועדון, כאשר ראשי חדרה הציעו לו חוזה לעונה נוספת בעוד המגן מעוניין בחוזה ארוך טווח. עוד נודע כי מספר קבוצות פנו לשחקן לאחרונה, ביניהן הפועל תל אביב, בני יהודה ואף מכבי חיפה שמחפשת מחליף לרז מאיר. השחקן אמנם נמנע עד כה נמנע מלהיפגש עם קבוצות נוספות אך כעת זה עשוי להשתנות.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי