רייכרט יערוך בכורה בכפר סבא, חיים: "נצטרך להשתפר משמעותית"

אופיר חיים
אופיר חיים | מאור אלקסלסי

הקבוצה מהשרון רוצה לחבר לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים, כשתפגוש מחר את מחזיקת הגביע. קשר הרכש יפתח ב-11, גם הקפטן עומר פדידה חוזר. סולומון לקראת המשחק: "נגיע חדורי מטרה כדי לנצח"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר הניצחון המשמעותי על סקציה נס ציונה בשבוע שעבר, הפועל כפ"ס תנסה מחר (שני) ב-19:00. לעשות את מה שטרם עשתה העונה בליגה – לחבר שני ניצחונות ברציפות כשתארח את בני יהודה באיצטדיון המושבה.

הקבוצה של אופיר חיים, תקבל להופעת בכורה את קשר הרכש, בן רייכרט, שצפוי לפתוח בהרכב. מעבר לכך, גם הקפטן עומר פדידה ששב מפציעה ממנסה סבל בשבוע שעבר – יוכל לעזור ויחליף את שגיא דרור בקישור. שאר ההרכב יהיה זהה, כאשר טום שלח החולה ייעדר מהמשחק, כשגם איימן חרבאט עדיין סוחב פציעה ארוכה.

"עשינו ניצחון מאוד חשוב נגד יריבה ישירה בתחתית. מקווה ומאמין שזה יחזיר לנו את הביטחון. אבל בסופו של דבר הניצחון שווה שלוש נקודות, כמו כל ניצחון", התייחס חיים לניצחון בשבוע שעבר. "מצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה טובה, נצטרך לשחק הרבה יותר טוב מאשר המשחק האחרון כדי לנצח".

עומר פדידה. הקפטן חוזר להרכב (מאור אלקסלסי)

על הרכש: "ברור שאני מצפה שהחיזוק ישפר אותנו, אבל בסופו של דבר השלד הקיים יצטרך לעשות את העבודה יחד עם השחקנים החדשים".

גם אביב סולומון התייחס למשחק: "אנחנו תמיד מאמינים בעצמנו. אבל ברצף פחות טוב הביטחון מעט מתערער ודברים פחות הולכים. אני מאמין שאחרי הניצחון נבוא חדורי מטרה להשיג נקודות". על היריבה: "הם קבוצה מצוינת. אבל הוכחנו כבר שאנחנו יודעים להתמודד מולם ומול רוב קבוצות הליגה. אנחנו צריכים לבוא ולעשות את הדברים שלנו ולהקשיב לאופיר, ונוכל להשיג את המטרה".

על העונה שעוברת עליו: "לא פשוט לחזור מפציעה. זה עצר לי מומנטום מצוין. אבל עכשיו אני מרגיש שחזרתי לעצמי. אני תמיד דורש מעצמי יותר. אני שמח על האמון שאופיר נותן בי, ואני חייב להחזיר לו. יש פה מועדון טוב, כל התנאים להצליח. גם קהל יש ואנחנו צריכים אותם בימים האלו".

שחקני הפועל כפר סבא. מחפשים ניצחון שני ברציפות (מאור אלקסלסי)


הרכב משוער
: איתמר ישראלי, נועם גמון, טל מכלוף, סודיק אטנדה, אביב סולומון, גרשון קופי, בן רייכרט, יהב אפריאט, עומר פדידה, בובקר טראורה ובנג'מי קוקו

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי