בית"ר סירבה לקלוט את קלטינס. מקורב לזריהן: "הם התעניינו"

דוד קלטינס בחימום
דוד קלטינס בחימום | אריאל שלום

במועדון אישרו את הפרסום בספורט1, אך מחכים להחלטה של אבוקסיס לגביו ולגבי ממן. אחרי שהבינו שגם הקשר האחורי עשוי לעזוב, התברר שהצוות המקצועי לא מעוניין להשיבו. וגם: "הספין" סביב עסקת קינדה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים אישרו את הפרסום אתמול (ראשון) בספורט1 בנוגע להתעניינות סביב ניב זריהן. שחקנה של הפועל באר שבע טרם שוחרר ואף צפוי לשחק הערב נגד הפועל חיפה (20:15), אך בבאר שבע, כך נראה – לא יעמדו בדרכו אם יקבלו הצעה הוגנת.

במקביל, לבית"ר נודע כי אבוקסיס מחפש קשר אחורי ושמו של דוד קלטינס עלה כמי שעשוי לעזוב השנה את האדומים, אך הצוות המקצועי של בית"ר לא מעוניין בקלטינס בשלב זה. מקורב לזריהן אישר אתמול כי "בית"ר התעניינה, אבל באר שבע טרם קיבלה החלטה לגביו". כזכור, גם שמו של חנן ממן עלה בשבוע שעבר. זה גם השם העיקרי בפנקס של רוני לוי ויוסי בניון, שיודעים שעסקת ממן זולה בהרבה מעסקת זריהן. כך או כך, חוגג ייפגש בימים הקרובים עם בניון ורוני לוי במטרה לדון בשני נושאים: אישור תקציב הרכש בינואר והמשך העסקתו של המאמן, שיקבל הצעה משודרגת בתמורה לחתימה מיידית.

ועוד בבירה, בבית"ר ממתינים לחתימת ההסכם של גדי קינדה בארצות הברית. כפי שפרסמנו, הקשר אמור להמריא מחר בבוקר (שלישי) כדי להיפגש עם הנהלת קנזס. במועדון דחו את הטענות כאילו ניהלו מגעים עם הפועל באר שבע לגביו וגורמים המקורבים לעסקה סיפרו אתמול כי אבוקסיס שם בראש סדר העדיפויות שלו שחקן אחר. "יכול להיות שזה היה חצי ספין כדי לעורר את קנזס", אמר אתמול אותו מקורב לעסקה.


זריהן. גם ב"ש צריכה להביע את דעתה בנושא (אריאל שלום)

בשבוע שעבר החל להיבחן בקבוצה הקשר היהודי בן לדרמן, אך במועדון לא ממהרים בינתיים לצרפו ומאפשרים לו לשמור על כושר. אנטואן קונטה חזר מצרפת והוא עדיין אינו כשיר למשחק. כזכור, המגן נפגש עם רופא פריז סן ז'רמן והושבת לעשרה ימים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי