בלבול הזהיר מהמצבים הנייחים, האוהדים זועמים על המשטרה

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

מכבי חיפה נערכת לבני יהודה: "הלחץ עלינו", ארגון 'הקופים הירוקים' פרסם הודעה זועמת לאחר שלא אושרה הכנסת ציוד עידוד לבלומפילד. חשש שחזיזה יחמיר את הפציעה, רמי גרשון יעבור בדיקות בלונדון

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מחר (שני) נגד בני יהודה ב-20:15, כאשר מבינים שאין מקום לטעויות לאור הניצחון של מכבי תל אביב אתמול (שבת) על מ.ס אשדוד. "זה נכון שהלחץ עלינו, אבל כבר עברנו לא מעט משחקים כאלה העונה ותמיד ידענו לבוא מוכנים", אמר שחקן בקבוצה. כזכור, בסיבוב הראשון מחזיקת הגביע כפתה תיקו 1:1 על הירוקים.

מבחינה מקצועית, המאמן מרקו בלבול לא צפוי לבצע שינויים בהשוואה להרכב שהביס 0:4 את סקציה נס ציונה בשבוע שעבר. סינטיהו סלליך יפתח ב-11 לצדם של יאניק ווילדסחוט וניקיטה רוקאביצה. מוחמד עוואד תורגל לסירוגין ב-11 אך נראה כי סלליך יועדף על פניו. המאמן, בינתיים, שוחח עם שחקניו והזהיר אותם מהמצבים הנייחים של בני יהודה ודרש ריכוז משחקני ההגנה בכדורי הגבוה.

הקשר דולב חזיזה שסובל מבקע אמנם ערך אימון כמעט מלא וממשיך לעבוד על חיזוקים, אך במועדון לא מתכוונים לקחת סיכון כדי שלא יחמיר את הפציעה שלו. רק בסמוך למשחק יוחלט האם להכלילו בסגל. מי שלא צפוי להיות בסגל הוא המגן ליו קסטייאנו שטרם קיבל את השחרור הבינלאומי וההערכה כי זה יקרה בימים הקרובים.

שחקני מכבי חיפה. "כבר עברנו לא מעט משחקים כאלה העונה" (מאור אלקסלסי)

כ-7000 אוהדים ירוקים צפויים להגיע מחר לבלומפילד, וביניהם כמובן ארגון 'הקופים הירוקים', שכועס על משטרת ישראל, אשר שמונעת מהקבוצות להכניס אביזרי עידוד לאצטדיון. בהודעה שהוציא הארגון נכתב: "במשחק שיתקיים מחר לצערנו הרב לא אושרה הכנסת ציוד עידוד. משטרת ישראל בוחרת בצורה שרירותית וחסרת אחריות (בדיוק כפי שאנחנו מצפים ממנה), ומענישה באופן גורף קהל אוהדים שלם.  אנחנו קוראים למשטרת ישראל ובעיקר למחוז תל אביב לקחת אחריות על המחדלים שלהם ולא לחפש פעם אחרי פעם דרך לפגוע בתרבות הספורט בישראל שארגוני האוהדים הינם חלק משמעותי בה. אנחנו מתנצלים בפני השחקנים וקהל האוהדים. עם ציוד ובלי ציוד נקרע את הגרון ונרעיד את היציע!".


 

בנוסף, בחיפה ממשיכים בחיפושים אחר קשר זר נוסף כאשר טרם נרשמה התקדמות בשיחות עם הקשר הצ'כי מרטין האשק. הצ'כי שותף אתמול במשחק האימון של ספרטה פראג מה שמראה כי גם הקבוצה הצ'כית טרם החליטה אם ברצונה להיפרד מהשחקן במועד ההעברות הקרוב. בכל מקרה, בחיפה ימתינו עוד מספר ימים ואם לא תהיה התקדמות – במועדון יחלו בשיחות עם מועמדים אחרים.

בנושא אחר, הבלם רמי גרשון שסובל מפציעה קשה בשרירי הבטן ממנה מתקשה לחזור לפעילות וכלל לא שיחק העונה בליגה יצא לבדיקות מיוחדות בלונדון.

רמי גרשון. מתקשה לחזור מהפציעה (מאור אלקסלסי)

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, טרנט סיינסבורי, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, צ'רון שרי, סינטיהו סלליך, יאניק ווילדסחוט, ניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי