בנס ציונה הודו: "בלי חיזוק נתקשה לשרוד", רומריק אטו יעזוב

רומריק אטו, לירן רוטמן
רומריק אטו, לירן רוטמן | דני מרון

אכזבה בעולה החדשה אחרי ההפסד 1:0 לבית"ר. בקבוצה מקווים להחתים שחקן התקפה עד סוף השבוע למרות הבעיות התקציביות הקשות. המגמה: שחרורו של המגן וצירוף זר לחלק הקדמי

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בסקציה נס ציונה אחרי ההפסד 1:0 לבית"ר ירושלים אתמול (ראשון), שהיה ההפסד השלישי ברציפות של הקבוצה והוריד אותה אל המקום האחרון בסיום המחזור ה-20 בליגת העל. התוצאה אמנם הייתה מינימלית ובקבוצה ציינו לטובה את גישת השחקנים ורוח הלחימה, אך לא מעט מסקנות הוסקו מההתמודדות מול חניכיו של רוני לוי. העיקרית ביניהן: עם הסגל הנוכחי הקבוצה תתקשה לשרוד בליגה

במועדון מבינים כי הצורך בחיזוק לחלק ההתקפי הוא דחוף מאוד לאור מצב הקבוצה ופציעתו של רז שטיין, ומקווים להחתים שחקן התקפה נוסף עד לסוף השבוע. בעקבות ההיצע הדל בשוק הישראלי, המגמה היא צירוף שחקן זר ושחרורו של רומריק אטו, בכדי לא להחזיק בשישה זרים.

תחילה במועדון רצו להחתים שני שחקני חיזוק להתקפה, אחד בכיר יחסית ועוד שחקן משלים (דוגמת אושר דוידה הצעיר מהפועל תל אביב), אך כעת התקבלה החלטה כי מתרכזים קודם כל בצירוף שחקן שיוכל לעזור באופן מיידי ולאחר מכן יבחנו את האפשרות לצרף שחקן נוסף בהתאם לשוק ולמגבלות התקציביות.


עמיר תורג'מן. לוחץ על חיזוק הקבוצה (דני מרון)

העיכוב עד כה בהחתמת שחקני חיזוק נובע מבעיות כלכליות, והמאמן עמיר תורג'מן העביר אתמול מסר ברור בראיון בסיום המשחק כשאמר ש"ההנהלה צריכה לעשות את כל המאמצים כדי שזה יקרה". גורם במועדון הודה: "אם לא נתחזק לא נשרוד ככה בליגה. אין לנו רגל מסיימת, אנחנו חייבים לעשות יותר במצבים שאנחנו מגיעים אליהם". שחקן בקבוצה ניתח את המשחק ואמר: "פתחנו רע מאוד, היינו בהלם. אמנם השתפרנו בהמשך ועשינו לחץ טוב אבל לא באמת סיכנו את השער שלהם".

הקבוצה אכן פתחה רע ועמיר תורג'מן העביר הוראה מוקדמת לשלוח כדורים ארוכים קדימה. בחצי השני הקבוצה עמדה טוב יותר על המגרש ולקראת הסיום המאמן עבר למערך של ארבעה שחקני הגנה ואמר לחניכיו להאמין בעצמם, אך הם לא הצליחו לחזור למשחק. בדקה ה-82 קרה אירוע ביזארי כשמוסא מאזו היה עצבני במיוחד על החלטת השופט אוהד אסולין לשלוף לו כרטיס צהוב ולא גם לשחקני בית''ר בתקרית מסוימת, וסימן לתורג'מן שהוא רוצה לא להתחלף. המאמן כמובן לא נענה לבקשה ובמועדון לא אהבו את ההתנהגות של החלוץ.

אילון ירושלמי, שעתידו במועדון לא ברור, פתח אתמול בהרכב על חשבונו של שי אליאס שהורחק מול מכבי חיפה. המשא ומתן של הקשר המושאל ממכבי נתניה מול הפועל ראשון לציון לא מתקדם והוא עשוי להישאר בנס ציונה. איתי עוזרי וסביין לילאי חזרו אתמול לסגל לאחר שני משחקי היעדרות, כאשר השני אף עלה כמחליף. בן אל אדרי, שחתם רשמית רק אתמול, ישב על הספסל למשך 90 דקות.

אילון ירושלמי. עשוי להישאר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי