באשדוד הצהירו: "המטרה היא פלייאוף עליון". חלוץ נבחרת טרינידד נבחן

שגיב יחזקאל, אלמוג כהן, דולב אזולאי
שגיב יחזקאל, אלמוג כהן, דולב אזולאי | לירון מולדובן

לאחר ה-0:0 המאכזב נגד מכבי נתניה, בן שמעון ובן זקן נשארו במשרדי המועדון וצפו במועמדים אפשריים לחיזוק. טייריס ביילי בן ה-19 נחת בישראל במהלך הלילה והחל להתאמן עם הקבוצה הדרומית

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

בעוד הופעת הבכורה שלו הייתה קשה – נגד האלופה מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד, רן בן שמעון בנה על נקודות ראשונות במשחק הביתי נגד מכבי נתניה. קבוצתו מ.ס אשדוד עמדה חלקית במשימה כשסיימה בתיקו 0:0 נגד היריבה שניצחה אותה 1:4 בעונה שעברה. בקבוצה מאוכזבים לאחר התיקו וכבר הבוקר (ראשון) יחלו בהכנות לקראת המשחק החשוב באצטדיון המושבה נגד סקציה נס ציונה.

באשדוד פועלים לחיזוק הקבוצה במטרה לצרף שניים-שלושה שחקנים חדשים עד יום חמישי. מיד בסיום המשחק, הבעלים ג'קי בן זקן והמאמן רן בן שמעון צפו יחד בקטעי וידאו של מספר מועמדים. בקבוצה פועלים תוך לחץ של זמן, כשבינתיים נבחנים בקבוצה מספר שחקנים זרים צעירים, ביניהם הקשר אנגוסו סונזו, השייך לסגל נבחרת זמביה. שחקן נוסף שנבחן בעיר הנמל הוא טייריס ביילי בן ה-19, חלוץ סגל נבחרת טרינידד וטובגו.

לאחר המשחק, המאמן אמר לאחר המשחק כי יש לקבוצה סגל נפלא. גורם במועדון הוסיף: "המשימה של המועדון מתחילת העונה הייתה להעפיל לפלייאוף העליון. יש כוונה לעשות שינוי בסגל. המטרה היא לא פשוטה ואנחנו מביטים גם למעלה וגם למטה".

שלומי אזולאי. למרות משחק טוב, אשדוד לא הצליחה לנצח (לירון מולדובן)

בן שמעון אמר לאחר המשחק: "ראיתי חבורה של שחקנים צעירים שרצים ומשתדלים. יש לנו קבוצה כיפית ודינמית. אני מאוד מרוצה מאיך שנראינו אבל פחות מהתוצאה. התיקו הוא החמצה מבחינתי. אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף העליון. המערך שלי? יש לי מערך של שלושה בלמים וגם של שניים. הכל הוא תלוי משחק. אני עושה התאמות והקבוצה יודעת לשחק בשתי שיטות.ץ

כשנשאל על מצלמות ה-VAR אמר: "בעבר הייתה כאן מערכת אימון אחרת והכדורגל היה שונה. הדור שלנו הבלמים כן היה תופס בחולצות, אתם בטח זוכרים את סיפור אמיר שלח (מאמן הנבחרת דאז, ריצ'ארד נילסן ז"ל, קשר בחבל את שחקני הנבחרת באימון כדי שיתרגלו לא לבצע עבירות). לדעתי ה-VAR הוא דבר מדהים, המשחק הרבה יותר הוגן".

רן בן שמעון (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי