ממן חתם בבית"ר לעונה וחצי, צפו באימון הבכורה של אלירן עטר

חנן ממן
חנן ממן | בית"ר ירושלים, רשמי

כפי שפורסם לראשונה בספורט1: הקשר חזר לבית וגן. בניון: "הופכים את הקבוצה לחזקה ואיכותית". החלוץ קיבל את חולצה מספר 16: "מחכה לפגוש את הקהל בטדי". חוגג שוחח עם השחקנים: "מאמין בכם אבל כישרון לא מספיק"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שעות ספורות לפני סגירת החלון ואחרי החתמת אלירן עטר, בבית"ר ירושלים הודיעו הבוקר (חמישי) רשמית על חיזוק נוסף. לאחר שאתמול בערב נרשמה התקדמות עם חנן ממן, הקשר שכבר ששיחק בבית וגן בעונת 2014/14, חתם רשמית על חוזה לשנה וחצי.

"חנן מחכה למעבר הזה כבר המון זמן. הוא רצה לשחק בבית"ר יותר מבכל מקום אחר", אמרו בסביבתו של השחקן. על מועמדותו של ממן ועל הפנייה הרשמית לבאר שבע פורסם בספורט1. ממן, שאת משחק השיא שלו העונה רשם בגביע המדינה נגד מ.ס אשדוד, הגיע בצהריים לבית וגן ועבר בדיקות רפואיות, אחריהם חתם במועדון.

המנהל המקצועי יוסי בניון אמר לאחר ההחתמה: "אנחנו ממשיכים ומביאים שחקנים על מנת להפוך את הקבוצה לחזקה יותר ואיכותית יותר. ההגעה של אלירן אתמול ושל חנן היום יתנו לנו עוד איכות בסגל ואנחנו בטוחים שיעזרו לנו לעמוד במטרות שנותרו עד לסיום העונה".

עוד בבית"ר ירושלים, אלירן עטר, שהצטרף כבר אתמול, הגיע היום (חמישי) לראשונה לבית וגן. עטר התקבל בחמימות עם החולצה מספר 16 שחיכתה לו כמובן, ערך אימון בכורה ופיזר חיוכים. עטר אמר: "אני שמח ונרגש, חיכיתי הרבה זמן כדי להגיע למועדון הזה. אני מחכה כבר ליום שני לפגוש את הקהל בטדי, יאללה בית"ר". המשחק הראשון, כזכור, יהיה נגד מכבי חיפה, הקבוצה בה שיחקה לפני המעבר למכבי תל אביב.
 

ומה לגבי אנתוני וארן? החלוץ הצרפתי חתם בהפועל באר שבע, זאת למרות שלא היה מעוניין לעזוב את בית"ר ואף ביקש לשחק אתמול. וארן פנה לאחרונה מספר פעמים לרוני לוי ויוסי בניון והבהיר כי הוא לא מתכוון לעזוב מיוזמתו, אך עם הגעתו של אלירן עטר, הצרפתי הבין שאם יישאר בכוח הוא לא ישחק.


והיה גם משחק
 אתמול. אחרי ההפסד המאכזב, הבעלים משה חוגג הגיע למתחם האימונים ערך שיחה עם הצוות המקצועי ועם השחקנים. חוגג ביקש מהשחקנים להפגין יותר תשוקה ומלחמה ולצד האכזבה נתן להם ביטחון. חוגג אמר: "אני מאוד מאוכזב כמו כולם אבל גם מאוד מאמין בכם. יש פה יכולות יוצאות דופן אך כישרון לבד לא יספיק. צריך מנטליות חזקה ורעב בלתי נגמר. יש לנו עוד 17 משחקים לסיום העונה בליגה ובגביע. אני רוצה לראות קבוצה אחרת. השחקנים שפנו נבחרו על ידינו ואנחנו מאמינים בכם. אני, הקהל והמאמן רוצים לראות יותר יוזמה ואת העוצמה של בית"ר באה לידי ביטוי.


אלירן עטר. אימון בכורה בצהוב-שחור (דוברות בית"ר ירושלים)

שחקני בית"ר לא הופתעו מהדברים שהטיח בהם רוני לוי במחצית: "מהרגע שקינדה הלך יש בעיה בהנעת כדור, ביצירת מצבים ובלחץ על היריב. זו לא אותה קבוצה", הודה אחד השחקנים. "חיכינו שאור יבוא, אם ממן יצטרף היום זה יחזיר אותנו למסלול. לא חושב שמישהו הופתע מהדברים שרוני אמר". שחקן אחר הוסיף כי "אם הסגל שלנו היה נשאר כך אחרי עזיבת קינדה, המקום הריאלי שלנו היה בפלייאוף העליון. אנשים ציפו שבלי קינדה, אוחנה ועם ורד שרק חזר, נוכל לשרוד עד סוף העונה? אין לנו סגל, למרות שזה לא תירוץ, בכל מקרה היינו צריכים להפיק הרבה יותר מהמשחק הזה".

הקהל קרא אתמול לרוני לוי להתפטר, אבל במועדון לא מתרגשים. "אין שום כוונה לדבר על מעמדו. בימים הקרובים הוא ייפגש עם חוגג כדי לדבר על העונה הבאה. אין לי ספק שהוא יישאר", אמר גורם במועדון הלילה.

בבית"ר נימקו את ההחלטה לאפשר לשי קונסטנטין לבעוט את הפנדל בכך שהיה "הפנדליסט הקבוע בבני יהודה, היה לו גם ביטחון מהשער שכבש והוא רצה לבעוט". יחד עם זאת, שחקנים הלינו על היעדר בועט עונשין קבוע ועל כך שהקבוצה החמיצה כבר שלושה מתוך ארבעה פנדלים העונה (לפני כן: פלומיין נגד אשדוד ואזולאי מול מכבי תל אביב). ליוואי גרסיה לא ישחק בכל מקרה מול מכבי חיפה, אבל היום ייבדק לאחר שנפצע אתמול והוחלף בשלב מוקדם מאוד.

 
 

רוני לוי. כעס על השחקנים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי