חיים לשחקנים: "אנחנו רחוקים משחק אחד משבוע חלומי"

עומר פדידה, אופיר חיים
עומר פדידה, אופיר חיים | אריאל שלום

אחרי שני ניצחונות מרשימים, כפ"ס תנסה להשיג שלוש נקודות גם מול חדרה (שבת ב-18:30). טראורה צפוי להחליף את קיזיטו הפצוע. הקבוצה תשתתף במחצית משכרו של צלישר, וגם: העסקה שנפלה ברגע האחרון

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)
בהפועל כפר סבא רצו מאוד להתחזק ביום האחרון של חלון ההעברות, אך המגעים מול כל החלוצים נפלו והקבוצה מהשרון החתימה ברגע האחרון את חלוצה של מכבי הרצליה מליגה א', נור ביסאן.

זה החל עם אור אינברום, שכבר היה קרוב להצטרף לקבוצה בתחילת השבוע, אך בשל מאבק על עמלת סוכנים, לא הגיע ועבר למכבי פ"ת, שכן הסכימה לשלם דמי תיווך, כאשר לאחר מכן פנו בכפ"ס ביומיים האחרונים להפועל רעננה, על-מנת לצרף את עידן שמש.

המשא ומתן בין הצדדים כבר היה קרוב לסיכום, אך יום וחצי לפני סגירת החלון, בעלי רעננה, אשר אלון, הטיל וטו על המעבר וזאת בשל מכירתו של קייס גאנם להפועל ב"ש.


נשאר ברעננה לאור עזיבת קייס גאנם. עידן שמש (אודי ציטיאט)
 
 

ביממה האחרונה, חשבו בכפ"ס גם על אופיר מזרחי, אך המאמן אופיר חיים החליט שלא לצרף שחקן "בכוח" כאשר המועמד הרלוונטי ביותר עבור הקבוצה מהשרון היה יואל אבוחצירה, אותו מעריך המאמן, אך בקבוצה הבינו שקריית שמונה לא תשחררו.

הניסיון לצרף חלוץ נבע בין היתר מעזיבתו של בן מיזן, אך גם ובעיקר בעקבות פציעתו של חלוץ הרכש קיזיטו, שסובל מקרע בשריר הארבע ראשי ובקבוצה יידעו בימים הקרובים אם ההערכה המוקדמת אשר שיערה היעדרות של חודש, תתממש.

ומה בגזרת העוזבים? כפי שפרסמנו, לאחר סאגה ארוכה מאוד, הקשר עומר צלישר התיר את חוזהו במועדון ועבר להפועל פ"ת. דרמה גדולה התרחשה לקראת סיום חלון ההעברות, כשסוכנו יינון בוטביה הגיע למשרדי הפועל פ"ת וברגעים האחרונים חתם השחקן עד תום העונה בשורות הקבוצה מהלאומית. כפ"ס תשתתף במחצית משכרו ובסוף העונה הוא יהפוך לשחקן חופשי.

גם לירוי צעירי לא היה רחוק מלעבור להפועל עפולה, כשלמעשה התנאים כבר כמעט סוכמו, אך ברגע האחרון הטילו השחקן ומשפחתו וטו על ההעברה והקשר יהיה חלק מהקבוצה מהשרון עד תום העונה.


הטיל וטו על המעבר. לירוי צעירי (אריאל שלום)

בחזרה לליגה: לאחר שני הניצחונות המרשימים השבוע על מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, במועדון מהשרון רוצים להמשיך במומנטום, כשיתארחו מחר (שבת ב-18:30) אצל הפועל חדרה באצטדיון בנתניה.

עם היעדרותו של קיזיטו, מי שנראה שיחזור להרכב הוא הקשר בובקר טראורה, שישוב מריצוי עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים. מלבד השינוי הנוכחי, נראה שחיים לא יבצע שינויים נוספים בהרכב, אם כי קיים סיכוי שגרשון קופי יחזור לעמדת הקשר האחורי. "נשאר לנו רק עוד משחק אחד כדי להשלים שבוע חלומי וזה מה שתיכננו בתחילת השבוע", אמר אופיר חיים לשחקניו.

הרכב משוער: איתמר ישראלי, טום שלח, סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, ג'ניה ברקמן (גרשון קופי), דן עזריה, בן רייכרט, עומר פדידה, בובקר טראורה, אמאדו סאקונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי