דריכות שיא במכבי חיפה: "בכל פעם שחשבנו על מכבי ת"א, זה פגע בנו"

שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים | עומרי שטיין

הירוקים מסיימים את הכנותיהם לקראת הקרב בטדי נגד בית"ר ירושלים ונערכים גם למזג האוויר הצפוי בבירה: "נפגוש חיה פצועה ועלינו להיות מוכנים". כ-1,000 כרטיסים נוספים הועברו, צפי לכ-6,000 אוהדים מהכרמל

(גודל טקסט)

דריכות שיא במכבי חיפה לקראת המשחק מחר (שני, 20:15) מול בית"ר ירושלים. למרות איבוד נקודות נוסף של מכבי תל אביב ואפשרות לצמק את הפער בפסגה לשלוש נקודות בלבד, הירוקים מעדיפים לא להסתכל על התיקו אתמול, אלא להגיע מפוקסים ככל שניתן לקרב הצמרת בבירה.

"בכל פעם שחשבנו על התוצאות של מכבי תל אביב, זה עשה לנו עוד יותר רע", אמרו הבוקר במכבי חיפה, "בית"ר תגיע כמו חיה פצועה אחרי שני הפסדים ואנחנו צריכים להיות מוכנים לכך ולהסתכל רק על עצמנו".

מרקו בלבול צפוי לערוך אסיפה לשחקנים ובמהלכה יתמקד בחוליית הקישור של בית"ר, עם דגש גם על חנן ממן ואלירן עטר שבכרמל מעריכים שיפתחו בהרכב של רוני לוי. במועדון גם צפויים לתת התייחסות למזג האוויר הקר שצפוי להיות מחר בירושלים. מבחינת ההרכב, נראה כי בלבול לא יבצע שינויים ב-11 וייתן את הקרדיט לאלו שהביסו 0:5 את הפועל תל אביב בשבוע שעבר, אך עדיין מתלבט בין מקסים פלקושצ'נקו לדולב חזיזה ויקבל החלטה בנושא לאחר האימון המסכם.

מה שצפוי לחמם את השחקנים זאת האווירה, ביציעים כאשר מעל 5,000 אוהדים ירוקים כבר הבטיחו את מקומם במגרש. היום העבירו בבית"ר עוד אלף כרטיסים נוספים לטובת אוהדי מכבי חיפה. "ניתן פייט אדיר ביציעים ונקווה שהשחקנים ידאגו לאווירה על המגרש", הבטיחו אוהדי מכבי חיפה.


בלבול ולוי בסיבוב הקודם. משחק קריטי בצמרת (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי