הפועל חדרה קנסה את לוסיו: "מתנצל על מעשיי, עברתי תקופה קשה"

לוסיו
לוסיו | אודי ציטיאט

הברזילאי ספג את העונש הכבד ביותר על פי התקנון, 8,000 שקלים, אך חזר לאימונים ויעמוד לרשות מימר נגד מכבי חיפה בשבת (19:45 בספורט3). בקבוצה הבהירו: "אף שחקן לא מעל המועדון"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה סגרה מבחינתה שבוע מושלם עם 0:2 על הפועל כפר סבא בשבת, מה שהיה ניצחונה השלישי ברציפות בשבעה ימים, אך מה שבכל זאת העיב על הניצחון הייתה התנהלותו של החלוץ הברזילאי לוסיו מרניאו, שהוחלף במהלך המחצית השנייה ובחר לרדת מיידית בזעם לחדר ההלבשה ללא אישור של אנשי המועדון.

כפי שפרסמנו, בהנהלת הקבוצה החליטו להעמידו את החלוץ לוועדת המשמעת פנימית וזו נערכה אתמול ובה קיבל השחקן את העונש המירבי בתקנון, 8,000 שקלים – וזאת למרות התנצלותו, במהלכה אמר: "אני מתנצל. זה לא מתאים לי, עברתי תקופה קשה והתקשיתי לישון בלילה לפני המשחק בגלל סיבות אישיות. זה לא מתאים לי". בחדרה קיבלו את התנצלות הכנה של השחקן שחזר לאימונים ואף יעמוד לרשותו של שרון מימר במשחק הקרוב מול מכבי חיפה בשבת, אך הבהירו: "אף שחקן לא מעל מהמועדון וראוי שכולם יבינו זאת".

מעבר לכך, מימר יקבל בחזרה את המוצהבים דיא לבאביידי ומוחמד אבו פאני שיפגוש את האקסית. הקשר אליאל פרץ, שכבש שער בכל שלושת המשחקים האחרונים, התלונן על כאבים בברכו וכשירותו תתברר סמוך לאימון המסכם.


לוסיו. התנצל, נקנס וחזר לאימונים (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי