שהר כשיר ויפתח, יוספי צפוי להמשיך בהרכב הפועל ב"ש

בן שהר
בן שהר | דני מרון

כובש הצמד מול נס ציונה התאושש מהכאבים בשריר המפשעה ויעלה בחוד נגד בני יהודה (שבת, 17:10 בספורט3). אבוקסיס, שיפגוש לראשונה את האקסית, מתלבט אם לפתוח עם אורן ביטון או עם גולדברג. סימאו ישחק לראשונה?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע השלימה את הכנותיה לקראת משחק החוץ מחר (שבת, 17:10 בספורט3) באצטדיון בלומפילד נגד בני יהודה תל אביב. תהיה זו הפעם הראשונה שמאמן באר שבע, יוסי אבוקסיס, יפגוש את קבוצתו לשעבר מאז עזב לבירת הנגב לפני כחודש וחצי. אבוקסיס נראה נינוח אתמול במסיבת העיתונאים לקראת המפגש מול האקסית, אך אין ספק שהוא יתרגש עם העלייה לכר הדשא לפגוש את הקבוצה אותה הוביל בשנה שעברה לזכייה בגביע המדינה.

במפגש הקודם בין הקבוצות היו אלה הכתומים שחגגו ניצחון באצטדיון טרנר בתוצאה 1:2, הפעם באר שבע לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד אם ברצונה להמשיך ולאיים על המקום השלישי בטבלת ליגת העל, בו נמצאת בית"ר ירושלים.

שינוי אחד כפוי אבוקסיס יאלץ לעשות בחוליית ההגנה כאשר הקפטן בן ביטון יחליף בעמדת המגן הימני את אור דדיה הצעיר, שהורחק במחזור הקודם מול נס ציונה.
בשל העובדה כי הוא יפתח במערך של ארבע שחקני הגנה ולא עם שלושה בלמים, אבוקסיס מתלבט האם לפתוח בעמדת המגן השמאלי עם אורן ביטון, שתומך הרבה בהתקפה או עם שון גולדברג, שנוטה יותר להישאר בחלק האחורי של קבוצתו.

בחוליית הקישור, למרות שרמזי ספורי חזר לאימונים והתאושש פריקת הכתף שהשביתה אותו למשך שלושה שבועות וכן העובדה כי ישנו רצון להריץ את הפורטוגלי, דויד סימאו, בשל העובדה שחסרות לו דקות משחק כדי להיכנס לכושר, אבוקסיס ימשיך לתת קרדיט לתומר יוספי הצעיר, שפותח בהרכב במחזורים האחרונים ואף זומן השבוע לסגל הרחב של נבחרת ישראל.


יוספי. ימשיך לקבל את הקרדיט (דני מרון)

בחלק הקדמי, אבוקסיס לא יבצע שינויים זאת לאחר שהחלוץ בן שהר שכבש צמד בניצחון על נס ציונה, התגבר על הכאבים בשריר המפשעה ויהיה כשיר למשחק מחר. לרשותו של אבוקסיס יעמוד גם חלוץ הרכש הצעיר, קייס גאנם, שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צבירת תשעה כרטיסים צהובים, כך שגם הוא יצפה לראות דקות ראשונות במדי קבוצתו החדשה.

הקשר דוד קלטינס שסובל משבר בזרת ברגלו ימשיך להעדר, כמו גם צמד הבלמים לואיי טאהא, שחזר רק השבוע לאימונים בתום היעדרות ארוכה ועמית ביטון שעבר לפני כשבוע ניתוח ברגלו לאחר שקרע את המיניסקוס.

הרכב משוער: אוהד לויטה; בן ביטון, מיגל ויטור, שיר צדק, אורן ביטון (שון גולדברג); מרואן קבהא, תומר יוספי, ז'סוואה; אלטון אקולטסה, ניב זריהן, בן שהר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי