אטנדה ייעדר משני משחקים, כפ"ס תתלונן נגד השיפוט באיגוד

סודיק אטנדה חוגג
סודיק אטנדה חוגג | מאור אלקסלסי

הבלם שספג כרטיס אדום ב-3:1 לאשדוד גם ספג בשבוע שעבר את הכרטיס הצהוב החמישי ולא יעמוד לרשות אופיר חיים נגד הפועל ב"ש והפועל רעננה. בקבוצה מתחו ביקורת חריפה על זטלמן: "ראה פנדל ובכל זאת לא שרק"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

עד לפני שבוע וחצי הפועל כפר סבא זכתה למחמאות מקיר אל קיר. היא סיימה אז שבוע בו גברה על מכבי חיפה ובית"ר ירושלים ונראה היה שמקומה בליגה הבכירה לעונה נוספת מתקרב. אלא שאתמול (שבת), החניכים של אופיר חיים צברו הפסד שני ברציפות, 3:1 למ.ס אשדוד והבינו שככל הנראה המאבקים על הישרדות ימשיכו עד סוף העונה.

הקבוצה של אופיר חיים נקלעה לפיגור מוקדם כבר בדקה השנייה ולמרות שהצליחה לצמק בהמשך, לא הצליחה לגלות אופי ולחזור למשחק לאחר שנותרה בעשרה שחקנים עם הרחקתו של סודיק אטנדה. הבלם בכל אופן הוא לא היה מתוכנן לשחק בשבוע הבא מול הפועל ב"ש בגין צבירת כרטיסים צהובים ומשמעות צבירת האדום היא שהוא יחמיץ כעת שני משחקים ויפספס גם את המשחק הקריטי מול הפועל רעננה במחזור סיום העונה הסדירה.

בקבוצה סיפרו הבוקר על התחושות: "מה שמצחיק הוא שהחצי הראשון היה אולי הכי טוב שלנו העונה, אבל לקבל גול בדקה השנייה? ניסינו לחזור ולתקוף ואז קיבלנו את הגול הטיפשי הזה שעשה 2:0. כבר הצלחנו לחזור למשחק ואז האדום הטיפשי הזה. הרי זה היה ברור וכתוב על הקיר שהוא ייצא באדום".

למעשה, הפועל כפר סבא תפנה לאיגוד השופטים בתלונה חריפה על תצוגת השיפוט אתמול בראשותו של טל זטלמן. "בכפר סבא מוחים על ההחלטות ולא מבינים כיצד צוות ה-var לא סייע לקבל את ההחלטות הנכונות", נכתב בהודעת מועדון, "על פי כל הסרטונים והזווית, צוות השיפוט רשם שתי טעויות קשות ועוד סדרת שריקות מעוררות מחלוקת. הטעות הראשונה בדקות הפתיחה של המשחק עם שליפת, כרטיס צהוב בלבד לשחקנה של אשדוד אחרי עבירה מכוערת לכיוון הברך של מגן כפר סבא טום שלח, עבירה שהכריחה כרטיס אדום. הטעות השנייה, בדקות הסיום של המחצית הראשונה עם דחיפה ברורה על שחקן כפר סבא אדריאן רוצ'ט שזכתה להתעלמות מוחלטת.


אופיר חיים. כפ"ס לא מתכוונת לשבת בשקט על הטעויות שנעשו לטענתה (אריאל שלום)

"הוא בדק את הפנדל הזה כל כך הרבה זמן ב-VAR ולא שרק – איך הוא בדק וראה שהיה פנדל ובכל זאת לא שרק?", רטנו במועדון בעקבות החלטותיו של זלטמן.

מי שסופג ביקורות בתקופה האחרונה הוא הקשר בובקר טראורה, כשבקבוצה טוענים שמאז ההתעניינות בו מצידה של הפועל ב"ש בינואר ומצד קבוצות גדולות אחרות וקבוצות באירופה, הוא מתקשה לשחזר את היכולת שאפיינה אותו בחודשים הראשונים: "משגעים אותו מסביב ובגלל זה הוא נראה פרווה במגרש".


טראורה. "משגעים אותו" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי