אכזבה בנס ציונה: "צריכים להיות רעים". מאזו יחזור ל-11

ליאור זדה
ליאור זדה | דני מרון

העולה החדשה הסתבכה אחרי ההפסד להפועל חיפה, החלוץ יפתח בהרכב בקרב התחתית נגד ק"ש: "אם לא ננצח, כנראה שלא מגיע לנו להישאר". זדה צפוי להמשיך גם במקרה של ירידת ליגה

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה הגיעה אתמול (שבת) לאצטדיון סמי עופר למשחק מול הפועל חיפה עם הרבה אנרגיות ותקוות חדשות אחרי ה-0:3 על הפועל רעננה, בהובלת המאמן החדש על הקווים, ליאור זדה, שערך הופעת בכורה בליגת העל. ולמרות זאת, העולה החדשה לא הצליחה לתעל את כל התחושות החיוביות הנ"ל לכר הדשא, נכנעה 2:0 לקבוצה של חיים סילבס והסתבכה בקרבות התחתית בעקבות הניצחון של עירוני קריית שמונה על מכבי נתניה.

כעת, הפער מהקו האדום עומד על ארבע נקודות, והקבוצה עלולה לרדת אל המקום האחרון אם רעננה תנצח הערב את בני יהודה. בשבוע הבא, מחזור סיום הליגה הסדירה, מחכה מלחמת עולם מול הקבוצה של איזי שירצקי, בידיעה שהפסד יקרב את הקבוצה לליגה הלאומית: "אם לא ננצח בשבוע הבא, אז כנראה שלא מגיע לנו להישאר", אמרו במועדון.


ליאור זדה. צפוי להישאר במקרה של ירידת ליגה (דני מרון)

למרות החשש, המאמן הטרי חתם לעונה וחצי וצפו להישאר בנס ציונה גם במקרה של נשירה ללאומית. במועדון הסבירו שמינוי זדה נובע מראייה לטווח רחוק. בכל מקרה, בקבוצה התאכזבו מהיכולת של ההגנה ומספיגת השערים הקלה וביקורת נשמעה על ה"רוך" של השחקנים במחצית הראשונה. בהפסקה זדה ביצע שני חילופים כשהכניס את מוסא מאזו ואלעד שחף במקום אופק ביטון ודור כוכב.

גם השניים הללו לא הצליחו לעזור לנס ציונה, שהצליחה להראות ניצוצות במחצית השנייה, אך כמו כל כך הרבה פעמים העונה, הגיעה למעט מאוד מצבי הבקעה אמיתיים. לאורך דקות רבות היכולת הייתה לא רעה, אך ללא תכליתיות: "אנחנו טובים מדי, אנחנו צריכים להיות רעים על המגרש", אמר שחקן בקבוצה.

המאמן מתכוון להמשיך לשחק בהרכב התקפי עם מספר רב יחסית של שחקנים בחלק הקדמי, כפי שפתח אתמול עם סאקו טורה, יחמיר היקה, דור כוכב ורז שטיין. מי שיחזור להרכב בשבוע הבא הוא מוסא מאזו, מתוך הבנה שהקבוצה יכולה להיות מסוכנת יותר כשרז שטיין משחק בכנף כשהחלוץ מניז'ר לצידו כ-"9".


מוסא מאזו. יחזור להרכב (דני מרון)

זדה לא דיבר עם השחקנים בסיום המשחק ויעשה זאת היום במהלך אימון השחרור שיתקיים בצהריים. המאמן סיפר בסיום ההתמודדות: "כל הפסד עכשיו הוא משמעותי, בטח לאור שאר התוצאות בתחתית. עשינו את המקסימום. אף אחד לא הבטיח לי שזה הולך להיות קל. ניאבק עד הסוף ונשתדל להישאר בליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי