פוסטר צפוי להחלים בתוך שבוע, שכר: "שכחנו איך מרגיש ניצחון"

שחקני קריית שמונה חוגגים
שחקני עירוני קריית שמונה חוגגים | אודי ציטיאט

שמחה בקריית שמונה לאחר ה-0:3 על נתניה: "זה הניצחון הכי חשוב שלנו העונה", הג'מייקני לא סובל מפציעה חמורה ועשוי להיות כשיר במחזור הקרוב. במועדון הופעתו מתלונותיו של עמוס לגבי קריאות הומופוביות

(גודל טקסט)

עד המחזור הנוכחי קריית שמונה הייתה הקבוצה היחידה בליגת העל שלא ניצחה בשנת 2020, אך אתמול הביסה בביתה 0:3 את מכבי נתניה והגדילה את הפער מהקו האדום לארבע נקודות. במהלך השבוע דרבן המאמן את שחקניו ואמר כי הוא רוצה לנצח, למרות שהקבוצה הגיעה בסגל חסר כאשר יואל אבוחצירה שגמר את העונה, מאליק פוסטר שנפצע בשבוע שעברה ושמואל שיימן החולה נעדרו.

"זה היה הניצחון הכי חשוב שלנו העונה כי הפסד נוסף היה גורם לסערה במועדון" אמרו בקריית שמונה ושיבחו את גיא בן לולו מקבוצת הנוער: "הוא קיבל את ההזדמנות ולקח אותה בשתי ידיים".

אגב לפני המשחק פוסטר עבר בדיקה מקיפה במפשעה והתברר כי אינו סובל מפציעה חמורה וישוב לפעילות מלאה תוך שבוע. שחקן נוסף שהיה פצוע השבוע הוא מוחמד שכר, אך למרות זאת עלה בהרכב של קריית שמונה. לאחר הניצחון אחר שחקן הכנף: "היה לנו חשוב להשיג שלוש נקודות. כבר שכחנו איך מרגישים אחרי ניצחון. קובי דרבן אותנו כל השבוע ודיבר רק על הניצחון. מבחינתנו העבודה עוד לא נגמרה ומצפה לנו משחק משמעותי בשבוע הבא מול נס ציונה".


אינו סובל מפציעה חמורה. מאליק פוסטר (אריאל שלום)

בנושא אחר, במועדון הופעתו לשמוע את דבריו של שוער מכבי נתניה דני עמוס שהתלונן על קללות הומופוביות מצד הקהל הביתי, במיוחד לאחר בדיקה עם צוות השיפוט שלא שמע את אותן קריאות והמקרה לא צפוי להירשם בדו"ח. "אנחנו מגנים קריאות כאלה ונבדוק את הנושא" אמרו בקריית שמונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי