דהאן יפתח, רפואה לשחקנים: "הוכחתם שאתם יודעים לשחק"

קובי רפואה
קובי רפואה | אריאל שלום

למרות שהוא סובל ממחלה, הבלם צפוי לעלות בהרכב במשחק התחתית הקריטי מול סקציה נס ציונה (ראשון ב-19:00). המאמן החמיא, אך הבהיר: "אם לא תהיה המשכיות, לא עשינו כלום". בן לולו הצעיר ימשיך לקבל קרדיט

(גודל טקסט)

אחרי ה-0:3 המרשים על מכבי נתניה, קריית שמונה – לה ארבע נקודות יותר מסקציה נס ציונה שמתחת לקו האדום – תקווה להמשיך את מסע הבריחה מהאזור המסוכן כשתנעל את העונה הסדירה במשחק תחתית קריטי באצטדיון המושבה מול הקבוצה של ליאור זדה (ראשון ב-19:00).

לאחר הניצחון על נתניה, האימונים של קריית שמונה השבוע התנהלו באווירה טובה מהרגיל וניתן היה לראות כי השחקנים צברו ביטחון מתוצאת המשחק מול היהלומים. קובי רפואה ניסה לדרבן את חניכיו במהלך השבוע ושיבח אותם: "הוכחתם שאתם יודעים לשחק כדורגל וסוף סוף כל מה שעבדנו עליו בא לידי ביטוי". למרות המחמאות, המאמן הזהיר את חניכיו: "אם לא תהיה המשכיות, לא עשינו כלום. אנחנו חייבים לנצח את נס ציונה".

מבחינה מקצועית, מסתמן שרפואה יבצע מספר שינויים לאחר שבניצחון על נתניה הקבוצה סבלה ממכת היעדרויות. המגן שמואל שיימן, שסבל ממחלה, הבריא והוא צפוי לחזור לעמדת השמאלי. במועדון מאמינים שהבלם אורי דהאן, שסובל ממחלה, יהיה כשיר ויעלה בהרכב אחרי שערך אימון מלא.


קובי רפואה (דני מרון)

מי שצפוי להמשיך לקבל את הקרדיט ב-11 הוא הקשר הצעיר גיא בן לולו, שהרשים בהופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת. בן לולו היה שותף במהלך השבוע גם לעלייה של קבוצת הנוער לרבע גמר גביע המדינה ובמועדון מרוצים מאוד מיכולתו. "גיא היה מהמצטיינים על כר הדשא במשחק נגד נתניה ואין שום סיבה שהוא לא ימשיך לקבל מקובי את הקרדיט", אמרו בקריית שמונה. 

המאמן קובי רפואה אינו מתכוון לבצע שינויים רבים בהרכב לקראת משחק החוץ מול נס ציונה. הבלם אורי דהאן ערך אימון מלא וימשיך בהרכב כאשר שמואל שיימן יחזור על חשבונו של זיו מורגן.
 
 
הרכב משוער: דז'יוגאס ברטקוס, מוחמד שכר, אורי דהאן, עידן נחמיאס, מרקוס דיניז, שמואל שיימן, סמואל בראון, עדן קארצב, ראדו גינסארי, גיא בן לולו ואחמד עאבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי