גולסה ושכטר כשירים, יונתן כהן: "אמרו לנו להישאר בבית"

יונתן כהן
יונתן כהן | דני מרון

מכבי תל אביב ממשיכה להיערך לפתיחת הפלייאוף העליון בשבת נגד הפועל חיפה, איביץ' אישר שהפצועים שבו: "אין לדעת איפה הנגיף יתפוס אותך, אין אצלנו תסמינים לאף אחד". החלוץ סיפר: "שומרים על עצמנו לא להיחשף"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אמנם במדינות רבות מבטלים תחרויות וליגות מושבתות, אבל נכון לכתיבת שורות אלה, ביום חמישי בערב, בישראל נערכים לתחילת משחקי הפלייאוף העליון והתחתון. המשחקים, כידוע, ייערכו ללא קהל בעקבות הנחיות משרד הבריאות וחרף בקשת ארגון השחקנים לדחות את המחזור, הכוונה בשלב זה היא לקיימו בדלתיים סגורות.

כשבוע לאחר שאמור היה לצאת לדרך, הפלייאוף העליון ייפתח בשבת באצטדיון בלומפילד (החל מ-19:20 בספורט3) כאשר המוליכה מכבי תל אביב תארח את הפועל חיפה. לקראת המשחק, המאמן ולדימיר איביץ' התראיין היום וסיפר על היערכות הקבוצה בניסיון להימנע ככל שניתן מחשיפה לנשאי הנגיף: "עד עכשיו אנחנו בסדר, לא ידוע על תסמינים אצל אף אחד מאיתנו. אנחנו בקשר עם רופא הקבוצה כדי לקבל מידע ומעדיפים לעקוב אחר ההנחיות ולא להגיע למצב שנצטרך לטפל במישהו".

עוד אמר איביץ': "הכל תלוי בהתנהלות שלנו, לא רק כאן, אלא גם מחוץ למועדון כי אף אחד לא יודע איפה הנגיף יכול לפגוש אותך. כפי שאנשי משרד הבריאות הודיעו לנו, עלינו להימנע ממקומות ציבוריים כמו מסעדות ומועדונים כי זה יכול להיות מסוכן. אנחנו צריכים להיות ממושמעים, כי זה עניין רציני והבריאות שלנו הכי חשובה".


איך הקבוצה תתנהל במהלך פגרת הנבחרת
: "קודם כל אנחנו חושבים על המשחק נגד הפועל חיפה. אחר כך נצטרך לראות מה קורה עם המשחקים הבינלאומיים כי ממה שאני מבין לא כולם ישחקו, אבל כמובן שאנחנו צריכים כמה ימי חופש ואחר כך נכין את עצמנו להמשך העונה. הכל תלוי באיך שהמצב יתפתח".

איך מתכוננים למשחק ללא קהל: "זה לא קל, אף אחד לא אוהב את זה כי כדורגל הוא בשביל האוהדים. אצטדיונים נסגרו בהמון מדינות והרבה ליגות בוטלו. אנחנו לא יודעים מה יהיה כאן, אבל בריאות הציבור הכי חשובה. נפעל לפי החלטות המנהלת".

האם יהיה הוגן לסיים את העונה ללא קהל: "אפשר לדבר על זה הרבה, כרגע זה המצב ואני מקווה שזה יהיה רק למשחק אחד ואחרי הפגרה הווירוס הזה ייגמר ונוכל לשחק עם קהל".


בלומפילד. יהיה ריק בתקופה הקרובה (אודי ציטיאט)


על הפועל חיפה:
"שיחקנו נגדם לפני כמה שבועות ושמטנו שתי נקודות בשניות הסיום. אני זוכר את המשחק היטב כי יכולנו להכריע אותו במהלך 90 הדקות. הבקענו שער אחד ושער נוסף בוטל, אבל זה הכדורגל ובטוח שאם הם הגיעו לפלייאוף העליון, יש להם קבוצה טובה ומאמן טוב. הם ינסו לקחת מאיתנו נקודות, אבל אנחנו ננסה לנצח ולשחק כדורגל טוב יותר מהמשחק הקודם".

מצבם של שכטר, גולסה ופרץ: "כולם כשירים למשחק וביומיים הקרובים נראה מי יפתח בהרכב ומי יהיה בסגל".

התחפושת האהובה עליו במסיבת הפורים של הקבוצה: "לא ראיתי את התחפושות האמת, כי זו הייתה מסיבה רק לשחקנים. אבל שמעתי על כמה תחפושות מעניינות, אולי אותו שחקן נזכר בשער שנפסל לו על ידי ה-VAR נגד קריית שמונה".

לצדו של איביץ' ישב גם יונתן כהן, שהוסיף: "עשו לנו שיחות עם הצוות המקצועי והרפואי, הדוקטורים הנחו אותנו בדיוק מה צריך לעשות בהתאם להוראות משרד הבריאות ואמרו לנו להישאר בבית, לא לצאת למסעדות או לאירועים עם הרבה אנשים. כל אחד שמר על זה בימים האחרונים כדי שלא להיחשף למקרים של הידבקות".


יונתן כהן. "אמרו לנו לא לצאת למסעדות ואירועים עם הרבה אנשים" (מאור אלקסלסי)

משחק ללא קהל: "אין ספק שהקהל נותן לך את הדרייב בספורט וזה מאוד יחסר לנו, אבל אין מה לעשות. צריך לשמור על הבריאות של כולם. זה לא יהווה תירוץ, נבוא לנצח ולקחת שלוש נקודות. אני חושב שכל אחד שיחק משחק כזה, צריך להתכונן לזה כמו לכל משחק".

הפלייאוף העליון: "כל משחק בו יהיה קשה כי כל הגדולות של הכדורגל הישראלי עלו, שום קבוצה לא תקל ראש בנו במיוחד כי כולן רוצות לנצח אותם לראשונה העונה. כמו בכל משחק, נצטרך לבוא מרוכזים בשביל לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי