ההחלטה בעניין שחקני הפועל באר שבע נדחתה ליום שישי

שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע | מאור אלקסלסי

הנאמן העביר משכורות על פי מתווה חל"ת ואם הצדדים יגיעו להסכמות הוא ישלם את ההפרש בין השכר המינימלי למשכורת, בהתאם לקיצוץ עליו סוכם (בין 35 ל-50 אחוז)

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בתום יום של התייעצויות ודיונים, שחקני הפועל באר שבע והנאמן עו"ד יצחק יונגר דוחים את ההחלטה בעניין ליום שישי. אחרי שבמהלך היום נרשמה התקרבות אך לא הושג סיכום, הודיע עו"ד יונגר לשחקנים כי יעביר להם את משכורות החל"ת עוד היום, אולם במידה והצדדים יגיעו להסכמות ביום שישי, הוא יעביר להם את היתרה (כלומר, במקום שכר מינימלי לזרים ולפצועים ואפשרות להירשם בלשכת התעסוקה, ישלים את ההפרש בין הסכום שקיבלו לבין שכרם בפועל, פחות אחוזי הקיצוץ).

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, שלשום החליטו השחקנים לחזור לשולחן המשא ומתן ואתמול לא קיבלו את משכורות חודש מרץ עבור החל"ת במטרה להגיע לפשרה תוך 24 שעות. אתמול אישר עו"ד יונגר את החזרה לשולחן המשא ומתן ואמר: "עד מחר אחליט האם להעביר את משכורות חודש מרץ על פי מתווה החל"ת, או על פי מתווה הקיצוץ, במידה והשחקנים יגיעו לסיכום".

המתווה עליו מדברים הצדדים הוא פשוט: קיצוץ של 25 אחוזים בחודש מרץ וחמישים אחוז בחודשיים הבאים. לגבי חודש יוני, עליו חתומים ששה שחקנים, מדובר על הפחתה של בין 35 ל-50 אחוז. שחקני הקבוצה הסכימו לחתום על מתווה שבמסגרתו יקצצו כ-25-30 אחוז בלבד בחודש יוני, אולם הנאמן דרש 50 אחוז. הצדדים טרם הגיעו להסכמה בעניין הזה.

הנאמן דורש גם הפחתת מחצית משווי הרכב (1,200 שקל בממוצע לשחקן) ושכר הדירה לשלושה חודשים. השחקנים ביקשו תחילה לוותר על הפחתת שכר הדירה אך מאוחר יותר הסכימו להגיע לפשרה גם בנושא הזה. עוד סוכם, כי הצוות המקצועי והעובדים שחתמו על קיצוץ נמוך מותר, לא ייכללו בהסכם הזה והפשרה עליה חתמו מול הנאמן תיכנס לתוקף לאחר ששכרם הופקד אתמול.


שחקני הפועל באר שבע (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי