הפועל ב"ש תכניס מעל מיליון יורו אם וואקמה יעבור לסעודיה

טוני וואקמה
טוני וואקמה | Gettyimages

במועדון מצפים שטרבזונספור תמכור את הניגרי, לאור סעיף מכירה עתידית בהסכם עם הטורקים. בקבוצה אישרו שלפחות שניים מהזרים יעזבו בקיץ בשל הקיצוץ, כפי שפרסמנו בספורט1

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

על פי דיווחים בתקשורת הערבית, חלוץ הפועל באר שבע לשעבר, טוני וואקמה, עשוי להימכר בקרוב לקבוצת אל הילאל הסעודית. השחקן, שנמכר בזמנו מהפועל באר שבע תמורת 1.2 מיליון יורו, נמצא במשא ומתן מתקדם. מי שהביאה אותו לטורקיה ועומדת מאחורי העסקה היא סוכנת השחקנים ויקי וקנין.

להפועל באר שבע יש עדיין 15 אחוז מכל סכום מכירה עתידית של השחקן, כך שאם יימכר תמורת שמונה מיליון יורו, כך על פי ההערכות למרות שנטען כי נדחתה הצעה בסדר גודל כזה, באר שבע תכניס לכל הפחות 1.2 יורו תמורת ההעברה.

בעניין אחר: בהפועל באר שבע אישרו את הפרסום מסוף השבוע, לפיו חלק מהזרים יעזבו בעונה הבאה. אחרי נייג'ל האסלביינק, ממנו רצו להיפטר במועדון, לקבוצה קיימת אופציה להארכת החוזים של ז'וסוואה, שלא אמור להמשיך, דויד סימאו (השאלה מאא"ק אתונה, עם אופציית רכישה) ואלטון אקולטסה (השאלה מסנט טרוידן, עם אופציית רכישה). "ההערכה היא שלפחות שני זרים של באר שבע יעזבו בתום העונה את הקבוצה", אמר מקורב לבעלים אלונה ברקת אתמול. במצב העניינים הנוכחי, מבהירים שם, לא בטוח שהמועדון יוכל להרשות לעצמו לממש את האופציה על שני האחרונים, שסכום האופציה הכולל שלהם מגיע לכדי מיליון יורו. במועדון לא יעמדו בדרכו של קווין טאפוקו המושאל אם יביא קבוצה שתוכל לשלם את שכרו.


ז'וסואה וסימאו (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי