ב"ש קרובה לסיכום עם אבוקסיס, ברדה ומליקסון. פערים מול הזרים

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

שיחה חיובית בין הצוות המקצועי לנאמן ורחמים. ויטור ושטקוס התבקשו לקצץ 50%. חלק מהשחקנים החליטו: נצרף את הסוכנים ועורכי הדין לשיחות. מכבי חיפה עוקבת אחרי בן ביטון

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

חדשות טובות לאוהדי הפועל באר שבע. הקבוצה קרובה לסיכום עם המאמן יוסי אבוקסיס, עוזרו אליניב ברדה וכן עם מאור מליקסון בנושא הקיצוץ בעונה הבאה. הנאמן עו"ד יצחק יונגר והמנכ"ל אסי רחמים, מנהלים מגעים עם השלושה. הקיצוץ שעליהם יחתמו לא יהיה שונה בהרבה מזה שעליו חתמו העונה. בהפועל באר שבע אישרו כי "נרשמה שיחה חיובית עם השלושה ונראה שהנושא ייסגר בקרוב". 

זימון השחקנים לשיחות אישיות במטרה לקצץ להם עד 50 אחוז, עניין שפורסם בספורט1 ברביעי האחרון, הפך לשיחת היום במועדון והפתיע מאוד את השחקנים, ששמעו על הכוונה הזאת מהתקשורת. אחרי צדק, טהא ולויטה, גם אנתוני וארן נפגש עם עו"ד יונגר ושמע את ההצעה. בקרוב יזומנו גם בן שהר, בן ביטון ומרואן קבהא לשיחות. רחמים ניהל בסוף השבוע שיחות עם הזרים, בראשם מיגל ויטור וארנסטס שטקוס, מולם יש פערים. לשאר הזרים הובהר כי בנוסף לקיצוץ גדול בשכרם, המועדונים שמהם הגיעו יצטרכו להפחית משמעותית את סכומי האופציות כדי שיישארו.

עוד נודע, כי מספר שחקנים בקבוצה מתכוונים לצרף לשיחות האישיות את הסוכנים ועורכי הדין שלהם, זאת על מנת להבהיר למועדון את המשמעות המשפטית של הקיצוץ. אחד מהם הבהיר כי לא יסכים לקיצוץ כלל וכי הוא מוכן לוותר על החוזה שלו תמורת כרטיס השחקן. רק נזכיר כי הלילה הוציא ארגון האוהדים הודעת תמיכה בנאמן והבהיר: "שחקן שיתבכיין ולא ירצה לקצץ – לא ראוי להיות בהפועל באר שבע".

מיגל ויטור. יתבקש לקצץ 50% משכרו (מאור אלקסלסי)

על פי ההערכות, במועדון לא יעמדו בדרכו של המגן בן ביטון אם לא יגיע לסיכום, זאת בעקבות הכוונה להחזיר מהשאלה את דור אלו. מכבי חיפה עוקבת אחר ביטון, אבל ההכרעה בעניין תיפול רק לאחר שיתברר מתי ליגת העל ובאיזו מתכונת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי