בית"ר ירושלים מנסה למכור את ליוואי גרסיה לספרד

לוי גרסיה
לוי גרסיה | דני מרון

המועדון מהבירה הציע את הקשר למספר סוכנים ומייעד אותו למכירה בקיץ הקרוב, כחלק מהמדיניות של חוגג לסחור בזרים הקיימים בקבוצה. ניצן: "צריך לחיות באי נוחות כמה חודשים"

(גודל טקסט)

במסגרת הניסיונות של הבעלים משה חוגג למכור את השחקנים הזרים שלו ולהביא במקומם שחקנים צעירים מאפריקה, לספורט1 נודע כי בית"ר ירושלים מנסה למכור את הקשר ליוואי גרסיה לקבוצה בספרד. בימים האחרונים, כך מתברר, פנו גורמים בהנהלת המועדון למספר סוכנים בספרד על מנת להציע את השחקן לקבוצות בשתי הליגות הראשונות.

המטרה של בית"ר ירושלים היא לקבל נתח של מיליון וחצי עד 2 מיליון יורו לפחות על גרסיה, זאת על מנת לממש את הפוטנציאל הגלום בו. כזכור, בספורט1 נחשף כי הבעלים החליט למכור את כל הזרים ומלבד גרסיה, אם יצליח למכור את שאר הזרים ללא מטרת רווח, הוא לא יהסס לעשות זאת.

בנושא אחר, אחרי שעידן ורד התבטא ברשתות החברתיות ותמך בחזרת הענף, שחקני הקבוצה ממשיכים בהכנות לקראת חידוש הליגה ומבינים את ההוראות של משרד הבריאות, שמחייבות אותם להיות בבידוד על מנת שאפשר יהיה לשחק כדורגל ולסיים את העונה הנוכחית.

שוער הקבוצה, איתמר ניצן, התייחס להנחיות החדשות: "אני מברך על ההחלטה לחזור. חיכינו הרבה זמן לשוב להרגיש את הדשא ולהניע את הגלגל הזה מחדש. התנאים הם לא הכי אידיאליים, אבל צריך לדעת לכבד אותם. זה מה שמשרד הבריאות דורש ואם אנחנו רוצים להמשיך לשחק כדורגל, צריך להמשיך ולכבד את התנאים האלה. צריך לחיות באי נוחות כמה חודשים, אנחנו נצטרך לבלוע את זה".


אופיר קריאף (בית"ר ירושלים)

ניצן המשיך: "זה מאבק בראש ובראשונה שאנחנו השחקנים נתמוך כמה שאפשר, אנחנו המעגל הראשי שנהנים מזה. יש את גופי התקשורת, ספקים, עובדים, אלפי משפחות שמושפעות מהמקצוע הזה וכולם משוועים לחזור כבר". מבחינה מקצועית: "המטרות שלנו לא השתנו. נשיג כמה שיותר נקודות בפלייאוף העליון. אנחנו חיים מיום ליום בעידן הקורונה, כל פעם תהיה לנו מטרה חדשה לקראת כל משחק".

גם קשר הקבוצה, אופיר קריאף, דיבר עם האתר הרשמי בנוגע למצב החדש: "יש פה אלפי משפחות שמתקיימות​ מהכדורגל". איך ההרגשה לאחר ההחלטה לחזור? "מאוד טובה, הכדורגל היה חסר לנו מאוד מאוד בתקופה האחרונה, בטוח שלעוד הרבה אנשים. אנחנו שמחים על ההחלטה, זה הולך להיות קצת מוזר לשחק בלי קהל, בייחוד לקבוצה כמו בית"ר ירושלים, שנהנית מדחיפה אדירה ביציעים. נתמודד עם הסיטואציה המוזרה".

המאבק עדיין לא הסתיים: "זה מוקדם לדבר על העונה הבאה, אנחנו צריכים לראות אם נצליח לסיים את הליגה, אני מקווה שזה מה שיקרה. מבחינה כספית אני מקווה שיבואו לקראתנו, כי זה לא רק השחקנים, יש פה אלפי משפחות שניזונות מהכדורגל, אני מקווה שיבואו לקראת המועדונים כמה שיותר. מקצועית, אנחנו במקום השלישי, יש לנו משחק מאוד חשוב מול ב"ש, מקווים שנעשה ניצחון ושנבסס את עצמנו. מחכים ל-30.5".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי