ב"ש העבירה מסר להרוש ולטאפוקו. לויטה סיכם, וארן על סף סגירה

אריאל הרוש
אריאל הרוש | ANP Sport via Getty Images

הרוש לא נמצא בתכניות של יוסי אבוקסיס, במועדון מנסים לסכם את עזיבת הקשר. השוער יישאר גם בעונה הבאה: "משפחה שאני נהנה להיות חלק ממנה". החלוץ יקצץ בשכרו ויישאר. וגם: בעיה בגזרת אקולטסה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בעיה להפועל באר שבע בנושא הזרים: אחרי שאתמול פרסמנו כי אלטון אקולטסה בדרך החוצה למרות רצונו של יוסי אבוקסיס להשאירו, במועדון טוענים כי המועדון שלו, סנט טרוידן, מסרב להפחית משמעותית את דמי ההעברה (700 אלף יורו) ומוכן להפחית את הסכום רק במקרה של השאלה. יחד עם זאת, הסכומים אותם דורשים עבורו "מופרזים", כהגדרת גורמים במערכת.

כעת בבירת הנגב גם ממתינים לתשובות בנוגע לדויד סימאו, שבשלב זה עתידו מעורפל. השניים קיבלו הצעה לקיצוץ ביוני ונראה שהסיכום קרוב. כזכור, לאחרונה פרסמנו כי גם ארנסטס שטקוס מסרב לקיצוץ ומי שצפוי להיות השוער הראשון בעונה הבאה הוא אוהד לויטה, שסיכם הבוקר את תנאיו במועדון לעונה הבאה, לאחר שהסכים להפחית משכרו כחלק ממאמצי המועדון לשמר את הסגל הקיים.

לויטה אמר לאחר הסיכום: "בחודשיים האחרונים עברנו מספר שינויים. עולם הכדורגל בכלל חוזר למציאות שונה מכפי שהייתה ואני שמח שהצלחנו להגיע לעמק השווה. מועדון הפועל "תדיראן" באר שבע הוא משפחה שאני נהנה להיות חלק ממנה. עכשיו הגיע הזמן להתרכז בכדורגל ולהשיג את המטרות שלנו".


 אוהד לויטה (הפועל באר שבע)

מעל עשרה שחקנים כבר סירבו לקיצוץ בעונה הבאה ובהפועל באר שבע יודעים שאלונה ברקת תצטרך להגדיל את תמיכתה אם הצדדים לא יגיעו להסדר, ולכן הוחלט לזמן את אריאל הרוש וקווין טאפוקו לשיחות. לנציגם הועבר כבר מסר לפיו הם לא בתכניות של יוסי אבוקסיס לעונה הבאה ועליהם לחפש קבוצה. הרוש ינסה, בין היתר, לחפש קבוצה מעבר לים. לגבי טאפוקו, במועדון ינסו להגיע איתו למצב של התרת החוזה תמורת פיצוי.

בנושא אחר, בן ביטון נפגש הבוקר עם המאמן יוסי אבוקסיס והשניים יישרו את ההדורים. בעקבות כך, המגן ייקח חלק במשחקי הקבוצה בפלייאוף העליון ובסוף העונה תתקבל החלטה לגבי עתידו. יש לציין כי לביטון חוזה לעונה נוספת אך בב"ש מזכירים כי הוא זה שביקש לעזוב.

במקביל, אחרי שאתמול שוחחו בהפועל באר שבע עם אנתוני וארן לגבי חוזה לעונה הבאה, היום הוצע לשחקן מתווה קיצוץ במסגרתו יקצץ כ-30 עד 35 אחוז מחוזהו וימשיך בקבוצה. החלוץ הודיע לאנשי המועדון כי הוא נוטה להסכים למתווה אך ביקש יממה נוספת על מנת לקבל החלטה סופית.

בתוך כך, מחר (חמישי ב-19:00) תקיים הפועל באר שבע משחק אימון מול הפועל ניר רמת השרון באצטדיון גרונדמן וביום שני תפגוש הקבוצה את הפועל רמת גן למשחק הכנה נוסף. 


סימאו. גם עתידו מעורפל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי