לוסיו קיצץ 30% משכרו ויישאר בחדרה, מגן מהליגה הפלסטינית חתם

לוסיו
לוסיו | דני מרון

החלוץ הגיע להבנות עם ההנהלה ויסיים את העונה בקבוצה של שרון מימר. במקביל, עבדאללה ג'אבר (27) חתם לעונה עם אופצייה לאחת נוספת: "שחקן נהדר שיוסיף לקבוצה". המאמן כעס על היכולת במשחקי ההכנה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה בהכנותיה לקראת חידוש ליגת העל, כאשר ביום שלישי תקיים משחק אימון נוסף נגד הפועל כפר סבא שיהיה ניסוי כלים אחרון. במועדון התאכזבו משני ההפסדים הקודמים נגד הפועל חיפה ועירוני קריית שמונה ומקווים להציג יכולת טובה יותר. המאמן שרון מימר שוחח עם שחקניו ודרש מהם שיפור משמעותי.

בינתיים, בקבוצה קיבלו חדשות נהדרות כשהחלוץ הברזילאי לוסיו הסכים לקצץ כ-30% משכרו ויוכל לעזור לקבוצה במשחקי הפלייאוף התחתון.  כזכור, לוסיו היה האחרון שלא הסכים למתווה ובחדרה אף הבהירו לו כי לא ייתנו ולו דקת משחק אחת ללא הקיצוץ. בשיחה נוספת בינו לבין היועץ המקצועי אורן גולן הסכים הברזילאי להפחית בדרישותיו בכדי לסיים את העונה בקבוצה של מימר.

בינתיים הקבוצה חיזקה את הסגל שלה לקראת העונה הבאה כאשר היום (ראשון) הודיעה  על צירופו של עבדאללה ג'אבר, המגן השמאלי בן ה-27 של נבחרת פלסטין. המגן החל לשחק כדורגל בנוער של הפועל כפר סבא ובהמשך עבר להפועל רמת השרון בה רשם הופעת ליגה בודדת. בין 2013 ו-2015 שיחק בקבוצת הילאל אל-קודס מהליגה הפלסטינית. בחמש השנים האחרונות שיחק באהלי-אל ח'ליל. לג'אבר 54 הופעות בנבחרת פלסטין.

עבדאללה ג'אבר. שחקן הרכש החדש (הפועל חדרה, רשמי)
 
 
ג'אבר חתם בקבוצה לעונה אחת עם אופצייה לעונה נוספת. סוכנו עידו קרן אמר: "הוא מגן שמאלי נהדר ואני שמח שהצטרף לקבוצה. אני מאחל בהצלחה לצדדים". ג'אבר הרשים את הצוות המקצועי ויגיע על חשבונו של המגן שיהב גורפינקל שבתום העונה יסיים את תקופת ההשאלה ויחזור למכבי חיפה.
 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי