כרגע: סיני נשאר בהפועל ת"א, עשוי להיפגש עם הבעלים ליישור ההדורים

משה סיני, שרון ניסנוב
משה סיני, שרון ניסנוב | מאור אלקסלסי

המקורב לבעלים כעס על כך שלא היה מעורב בקבלת ההחלטות ("לאדם עם תפקיד כמו שלי צריך שיהיו סמכויות ברורות"), במועדון אופטימיים שימשיך וטענו: מדובר באי הבנה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

למרות המתיחות שנוצרה סביבו מאז סוף השבוע, אותה אישרו גורמים במועדון, משה סיני עדיין לא עוזב את הפועל תל אביב. הבעלים איציק ושרון ניסנוב עשויים לזמן אותו עוד השבוע לפגישה על מנת להגיע להבנות במטרה שיישאר גם בעונה הבאה בקבוצה. סיני טען בפני מקורביו כי אין בהפועל סמכויות ברורות שיגדירו את תפקידו. אחד הצדדים שנמצאים במחלוקת, ועליו פורסם לראשונה בספורט1, הוא החוזה של איאד אבו עביד, שלא חתם על מתווה הקיצוץ בשל בעיות שונות הקשורות לביטוח. במועדון שקלו לוותר על האופציה בעניינו וסיני לא אהב את ההתנהלות סביבו.

גם ההתנהלות בנוגע לפיליפה רודריגס, אותו החתימה הפועל תל אביב לחודש נוסף ללא שכר לאחר שהגיע בתקופת סיני, גרמה למתיחות בין הצדדים. עוד נושא שהכעיס את סיני הוא ההתנהלות סביב ניר לקס ועידן כהן, שהתבקשו לשחק ללא שכר. סיני לא עודכן בכך ומאוחר יותר הבהיר שלא אהב את העובדה שלא היה מעורב בקבלת ההחלטה.

כעת, כאמור, הצדדים מנסים ליישר את ההדורים. סיני סיפר למקורביו כי "לאדם עם תפקיד כמו שלי, צריך שיהיו סמכויות ברורות. אם אני לא מעורב בכל הפרטים, אין טעם שאשאר". בהפועל תל אביב עדיין אופטימיים ומעריכים שיוכלו להגיע לעמק השווה.

סיני ושרון ניסנוב. ניסיון לארגן פגישה (אריאל שלום)

בסביבת הבעלים היה מי שהגדיר את המצב הנוכחי כ"אי הבנה" ונראה כי ההחלטה הסופית תתקבל בסוף השבוע. כך או כך, בהפועל העריכו שסיני יישאר עד תום העונה בכל מקרה והנושא העיקרי הוא המשך דרכו בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי