שינויים במחלקת הנוער בבית"ר: שמוליק חנין יעזוב

משה חוגג
משה חוגג | דני מרון

חוגג עשוי לערוך שינויים גם במחלקת הנוער והעובדים חוששים. גורם במועדון הגיב: "נכון שהסקאוט עוזב, אבל נביא מישהו אחר במקומו"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים אישרו הבוקר (רביעי) כי כי הודיעו למגן אורי מגבו ולחלוץ שלום אדרי על מימוש האופציה להארכת חוזיהם בעונה הבאה. על פי הסיכום, שכרו של אדרי יעלה ב-25 אחוז, אבל כיוון שקיצץ בשכרו הוא יוותר ללא שינוי וכך גם מגבו אמור להרוויח שכר דומה לעונה שעברה, פחות הקיצוץ עליו חתם. "שניהם קיבלו את ההודעה, החוזה ייחתם עוד השבוע", אמרו במועדון.

השניים חתמו למרות גזרות התקציב של משה חוגג. כפי שכבר פרסמנו, הבעלים הודיעו לראשי המועדון כי התקציב ינוע סביב 30-35 מיליון שקל אם הקהל יחזור למגרשים. אם לא, התקציב עשוי לרדת מתחת ל-30 מיליון. כידוע, סוכנים בספרד מנסים למצוא קבוצה לליוואי גרסיה ונראה שרוב השחקנים הזרים יעזבו. אנטואן קונטה כבר מחפש קבוצה בצרפת ופרדי פלומיין, למרות שחזר לכושר ההבקעה שלו, מחפש גם הוא קבוצה מעבר לים.

השבוע אמורים כל עובדי המועדון שזומנו לשימוע לקבל תשובות לגבי עתידם. המועדון ישנה את מתכונת הסקאוטינג על שחקנים ועשוי לקצץ גם במשרות נוספות במחלקת הנוער בהמשך. חלק מהעובדים חוששים בעקבות גל השימועים שנערך, ומי שצפוי לעזוב מחר הוא שמוליק חנין, מנהל מחלקת הנוער. אחד העובדים אמר לספורט1: "יש אווירה של חוסר ודאות. אם הסקאוט כבר ארז את החפצים, למה שישאירו אותנו?". מנגד, גורם בבית"ר דאג להרגיע: "נכון שהסקאוט עוזב, אבל נביא מישהו אחר במקומו"


שלום אדרי. האופציה מומשה והוא ימשיך בבירה (דוברות המועדון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי