רונן קצב תוקף את פרופ' גרוטו: "על מי אתם עובדים?"

דיא סבע, רונן קצב
דיא סבע, רונן קצב | אלבום פרטי

סוכן העל לא אהב את ביקורת הפתע באימון מכבי פ"ת וכעס על חוסר האחידות: "בברים, במסעדות ובים אנשים אחד על השני. או שמקפידים על ההנחיות אצל כולם - או שתשחררו את העם ותחזירו את הקהל למגרשים"

(גודל טקסט)

בעוד יומיים, אחרי המתנה ארוכה שהרגישה כמו נצח – ליגת העל חוזרת. בכדורגל הישראלי כבר סופרים את הדקות ומקווים שהכל יעבור בשלום – שהשחקנים והקבוצות ישמרו על הנחיות משרד הבריאות ואף אחד לא יידבק בנגיף הקורונה. הבוקר (חמישי) זכתה מכבי פתח תקווה לביקורת פתע של המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, איתמר גרוטו, שבדק שהקבוצה מיישמת את ההנחיות השונות. הדבר הזה הוציא משלוותו את הסוכן הבכיר רונן קצב.

בפוסט נוקב בחשבון האינסטגרם שלו כתב: "על מי אתם עובדים? בדיקת פתע? לכו תעשו בדיקות פתע בברים, במסעדות ובים. עשרות אלפים חוגגים אחד על השני עם מג, בלי מסכות, כאילו לא היינו חודשיים בסגר, והיום בערב הם ילכו לאכול ארוחת חג עם סבא וסבתא". 

קצב ביקש להבהיר שאינו משבית שמחות ומבין את הצורך לבלות ולהשתחרר, "אבל אין באמת משמעת או שמירה על הנהלים – זו האמת לאמיתה. להראות לנו כאן חמישה שעומדים לפי התקן ולהכניס שחקן לבידוד – באמת תודה, אבל לא תודה. או שמפקידים על ההנחיות אצל כולם, או שתשחררו את העם, תחזירו קהל למגרשים, תפתחו את מקומות העבודה והעסקים לחופשי, וכשהגל השני, בתקווה שלא יגיע, נחזור לאחור לפי מתווה נתניהו".

קצב עם זהבי (צילום מסך: אינסטגרם)

הסוכן סיכם: "כי להקפיד רק במקום אחד ולהראות רצינות רק בחלק מהמקומות ולשחרר להוללות את השאר – לא באמת מונע הדבקה. אז לפחות בואו נהיה אמיתיים. חג שמח ובריאות טובה לכולם, לחוגגים ולמקפידים". רק נזכיר כי גם ערן זהבי הביע את כעסו על המדיניות הקיימת ומתח ביקורת על הדרישה מהכדורגלנים להיות בבידוד להוציא את האימונים והמשחקים "כשחצי מדינה כבר בים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי