פרנסיסקו ג'וניור עשוי להישאר, סירושטיין חתם לעונה נוספת

פרנסיסקו ג'וניור
פרנסיסקו ג'וניור | מאור אלקסלסי

הקשר שסירב לקיצוץ וכבר נפרד מהקבוצה, שינה את דעתו וממתין להחלטת הבעלים שהיה מרוצה מהיכולת נגד הפועל ב"ש. במועדון הודיעו לבלם על מימוש האופציה והוא חתם רשמית: "מקווה שנגשים את המטרות"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בהפועל חיפה אמנם טרם הצליחו לנצח בפלייאוף העליון אך במועדון הייתה שביעות רצון לאחר התיקו 1:1 נגד הפועל באר שבע אתמול (רביעי). בניגוד למשחק הפתיחה נגד מכבי תל אביב, הפעם הקבוצה של חיים סילבס הרשימה הרבה יותר הן בחלק ההתקפי והן בחלק ההגנתי כשברוב דקות המשחק הייתה עדיפה על היריבה. בקבוצה התאכזבו מכך שמהראן לאלה לא הצליח להגדיל את התוצאה, ולאחר מכן ספגה המארחת את שער השוויון.

הבעלים יואב כץ סיכם ואמר: "אני מאוד מרוצה מהיכולת שלנו כאשר ראינו שיפור בחלק ההגנתי וגם בחלק ההתקפי. לצערי לא ניצחנו וספגנו את שער השוויון ואני מקווה שנמשיך להשתפר עוד קצת בדרבי וננצח את המשחק".

מעבר לכך, בכרמל כבר חושבים על העונה הבאה והודיעו בימים האחרונים לבלם מיקי סירושטיין שהם מעוניינים לממש עליו את האופציה לעונה הבאה. סירושטיין הגיע בחודש ינואר והשתלב היטב במרכז ההגנה של האדומים והרשים במשחקים רבים. היום, כפי שפרסמנו, גם נסגר חוזהו לעונה הבאה ועל כך אמר כץ: "אני שמח שמיקי ממשיך איתנו. מיקי התחבר מהר מאוד להפועל חיפה זה מרגיש שהוא איתנו כבר הרבה שנים. הוא הוכיח את עצמו מקצועית, חברתית ומנהיגותית ולכן החלטנו לממש את האופציה".

סירושטיין הוסיף: "אני מודה ליואב כץ ולצוות על האמון. מקווה לעזור למועדון להגשים את המטרות העונה ובהמשך הדרך"

סירושטיין. ימשיך בכרמל (דני מרון)

מנגד, מי שעתידו לא ברור הוא הקשר פרנסיסקו ג'וניור, שלא הסכים לקצץ בדומה לשאר השחקנים הזרים בסוף חודש מאי ובתחילת השבוע אף נפרד מהקבוצה. אולם, לאחר מכן שינה את דעתו והביע רצון להישאר בקבוצה עד תום העונה וכעת ממתין לאישור של כץ. הבעלים אמר בנושא: "אני מאוד עסוק וטרם התעסקתי בזה. נקבל החלטה עד סוף השבוע".

ובחזרה לדרבי – מי שלא ישחק מול הירוקים הוא הבלם ניסו קפילוטו המוצהב, כשמנגד הקשר אלמוג בוזגלו עשוי לפתוח בהרכב. בוזגלו היה מאוד מרוצה ואמר לאחר המשחק: "הגענו למספיק מצבים בכדי לצאת מאוכזבים, אך אפשר לצאת אופטימיים להמשך העונה. ברמה האישית, היה קצת מוזר לראות את הקבוצה מהצד חצי שנה. היה מרגש לחזור לשחק ולחזור להרכב והרגשתי גם טוב מאוד על המגרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי