בואטנג יהיה כשיר לחצי הגמר. "אף אחד לא יזכור אם נסיים במקום השלישי"

עמנואל בואטנג, מרואן קבהא
עמנואל בואטנג, מרואן קבהא | דני מרון

בהפועל מכוונים מטרה לקראת חצי הגמר מול מכבי פתח תקוה. ינקו: "זה משחק שלישי בשבוע, יש עייפות". ליידנר צפוי לפתוח במקום פירסמו, גם מאור בוזגלו ישוב ל-11. אבו עביד ינסה לעזוב לאירופה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל ת"א יצאו ברגשות מעורבים מהתיקו 0:0 נגד הפועל באר שבע אתמול בטוטו טרנר. במועדון יודעים שהקבוצה לא תשחק באירופה בעונה הבאה ולכן המטרה המרכזית היא לסיים את העונה עם תואר, גביע המדינה, על פני ניסיון לסיים במקום השלישי.

"בשורה התחתונה, אף אחד לא יזכור אם ניצחנו בבאר שבע ואם סיימנו במקום השלישי החמישי, אם נזכה  גביע יזכרו שהפועל תל אביב היא מחזיקת גביע המדינה. עשינו מאמצים כדי לשחק בלו"ז צפוף כזה. היה צריך לחלק את הכוחות נכון וזה מה שעשינו", אמרו בקבוצה.

עמנואל בואטנג שספג מכה בצלעות נבדק ויהיה כשיר למשחק. ההערכה היא שגם ייפתח בהרכב. "קשה מאוד לשחק בקצב הזה, יש עייפות והיא משפיעה. יש לנו מטרה אחת בראש – איך מנצחים את מכבי פתח תקוה". המגן דורון ליידנר ישב על הספסל אך אמור לפתוח במקום מרווין פירסמן. גם מאור בוזגלו יפתח.

בוזגלו. צפוי לפתוח בחצי הגמר (דני מרון)

השוער אריק ינקו אמר: "אני חושב שבסך הכל היה לנו משחק טוב. אסור לשכוח שזה משחק שלישי בשבוע ויש גם עייפות. רצינו מאוד לחזור עם 3 נקודות ולהמשיך את המומנטום, אבל אם לשפוט לפי איך שהתפתח המשחק, גם נקודה זה בסדר. אנחנו עם הפנים ליום שלישי למשחק הגביע. לכולנו ברור שמדובר במשחק לא פשוט מול קבוצה חזקה שחזרה טוב מהפגרה ועשתה תוצאות יפות. נכין את עצמנו בצורה הטובה ביותר ואני מאמין שיהיה בסדר".

במועדון החליטו לזמן את כל השחקנים שמסיימים חוזה בעונה הבאה לשיחות מיד לאחר סיום המאבקים בגביע. שיחות ראשוניות נערכו עם איאד אבו עביד, אבל הבלם קיבל איתות מסוכנו שייתכן וינסה להוציא אותו לאירופה. ניר קלינגר ומשה סיני, בכל אופן, רוצים את השחקן בקבוצה.

אבו עביד. ינסה לעזוב לאירופה? (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי