הערכה במכבי חיפה: שחר יודיע השבוע מי יאמן בעונה הבאה

מרקו בלבול , ברק בכר
מרקו בלבול , ברק בכר | אריאל שלום

מרקו בלבול זכה לשבחים אחרי ה-0:1 באשדוד על הפועל ב"ש, אבל נראה שברק בכר בראש הרשימה של בעלי המועדון, שממתינים להחלטתו הסופית. ירדן שועה צפוי לשוב לאימונים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אנחת רווחה גדולה הייתה אתמול (שבת) בחדר ההלבשה של מכבי חיפה לאחר ה-0:1 על הפועל באר שבע, שהיה הניצחון הראשון של הירוקים במשחקי הפלייאוף ובמהלכו הקבוצה הציגה יכולת שהזכירה את ימיה הטובים מפתיחת העונה.

"זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה, שיכול היה וגם צריך להיגמר בתוצאה גבוהה יותר אם הסיומת שלנו הייתה מדויקת יותר", אמרו במכבי חיפה והוסיפו, "הצוות המקצועי הכין כראוי את הקבוצה וגם החילופים היו נכונים".

למרות המחמאות כלפי המאמן מרקו בלבול, עדיין סיכוייו להמשיך בתפקיד בעונה הבאה נמוכים וההערכות בקרב אנשי הקבוצה הן כי הנשיא יענקל'ה שחר יבחר באופציית מינויו של ברק בכר ובקבוצה מספרים שההחלטה צפויה להתקבל בשבוע הקרוב. "אומנם יש משחק באמצע השבוע ובשבת הבאה נפגוש את באר שבע, אך חייבים לסיים את הסאגה", הבהירו בכרמל. במועדון גם מודעים לכך שהעונה הבאה תיפתח כבר בעוד חודש ימים, כך שהרצון הוא למנות מאמן מבעוד מועד, כדי שיהיה לו זמן לבנות ולהכין את הקבוצה.


בלבול. יתבשר על עתידו תוך שבוע, כך מעריכים בקבוצה (לירון מולדובן)

ובחזרה למשחק אתמול באשדוד: מי שעוד זכה למחמאות היה הקשר סינטיהו סלליך, שחגג יום הולדת עם שער ניצחון. סלליך מסיים את חוזהו בסיום העונה ולירוקים ישנה אופציה להאריך את ההתקשרות. נראה כי השחקן יוזמן בימים הקרובים למשרדי המועדון ויקבל הצעה לחוזה חדש, אך בשכר נמוך יותר כפי שקרה גם עם המגן הקמרוני ארנסט מאבוקה שנמצא על סף סיכום לשנתיים נוספות בתמורה לקיצוץ בשכרו.

ומה עם ירדן שועה? החלוץ איחר לאימון המסכם לפני המשחק מול הפועל באר שבע בטענה לפקק בדרכו לכפר גלים ואף הודיע על כך למנהל הקבוצה רפי אוסמו, אבל בלבול החליט לאסור על השחקן להתאמן והדיח אותו מהסגל למשחק. כעת בלבול צפוי גם לקבל החלטה אם להעמיד את החלוץ לוועדת משמעת, כאשר במועדון מעריכים כי השחקן יחזור לאימונים ובלבול יסתפק בתור עונש בכך שהחלוץ ישב ביציע בניצחון. בכל מקרה, בחיפה מבינים כי הסאגה סביב הכישרון חייבת להסתיים וגורם בקבוצה אמר: "נמאס לנו להתעסק בכל דבר שקשור לשועה".


ישוב לאימונים כרגיל אחרי שצפה מהיציע? שועה ובלבול (אודי ציטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי