"קנדיל? ראיתי הרבה שחקנים שאמרו אחרי כמה חודשים 'אוי, עשינו טעות'"

play
בכורה בירוק גם עבורו. קנדיל | אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה
"מחוץ לקווים" על עדן פינס ובן זוגה החדש, הכדורגלן מתיאס נורמן 00:52

יואב כץ נשאל ב-103FM על המגן שבחר במכבי חיפה על פני הפועל חיפה. על מינוי גל אראל לעוזרו של רוני לוי במקום עדן בן בסט: "לאראל אין דרישה להעלאה כמו שיש לבן בסט. הפנדלים שלו יהיו חסרים לנו". האזינו

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה נמצאת בעיצומו של קיץ עמוס. הקבוצה של רוני לוי החתימה כבר ארבעה שחקני רכש, צירפה את היועץ המקצועי אורן גולן ובקרוב עומדת למנות את גל אראל לעוזר המאמן על חשבון עדן בן בסט. הבעלים יואב כץ, שנערך לשנת ה-100 של המועדון ומקווה לרשום עונה מוצלחת, עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM ועשה סדר בנוגע למתרחש בקבוצתו.

על גל אראל שצפוי לפרוש מכדורגל ולהתמנות לעוזרו של רוני לוי על חשבון עדן בן בסט: "מדובר בשחקן איכותי, בן אדם איכותי והפנדלים שלו יהיו חסרים לנו. הוא יצטרך ללמד מישהו אחר איך עושים את זה. בן בסט עשה עבודה מצוינת, אבל לא היו לנו הישגים גדולים בשנה שעברה ודי במזל נשארנו בליגה. היו דרישות להעלאות במשכורת ואני לא חשבתי שהן מוצדקות. לאראל אין דרישה להעלאה כמו שיש לבן בסט וגם לא לרן קדוש, וזה שיקול כלכלי".

יעזוב בגלל שביקש העלאה. בן בסט | מאור אלקסלסי

האזינו לדברים

על מאור קנדיל שקיבל הצעה גבוהה מהפועל חיפה ובסופו של דבר חתם בשורות היריבה העירונית: "למה הוא לא חתם? לשחקנים יש כל מיני שיקולים, הוא רצה לחתום בקבוצה אחרת. בסדר, לפעמים הם צודקים ולפעמים הם טועים. אני ראיתי הרבה פעמים ששחקנים החליטו ללכת לכיוון אחד ואמרו אחרי כמה חודשים 'אוי, עשינו טעות'. השחקנים הם חבר'ה צעירים, בלי הרבה ניסייון חיים, והם מאוד מושפעים מבני המשפחה. לא תמיד הם מגיעים להחלטות הנכונות. אני בגיל שלהם גם טעיתי בהרבה החלטות. אני לא יכול להיכנס לראש של השחקנים, יש עליהם הרבה מאוד השפעה. כששיחקתי כדורסל אף אחד לא ניסה להשפיע עליי, ועשיתי מה שחשבתי לנכון".

מאור קנדיל, מכבי חיפה | אתר רשמי, מכבי חיפה

האם לא כדאי לו לקחת צעד אחורה, ולתת לרוני לוי ולאורן גולן לבנות את הקבוצה: "בשנים שאני הייתי מעורב בהכנה ובבנייה, היו יותר הצלחות. אני לא זוקף את זה לזכותי, אבל לדעתי אין בעל בית אחד שלא מעורב. בעלי הקבוצות הם אנשים מאוד חכמים שהצליחו בדברם כלכליים ואחרים, ואני לא מכיר אחד שלא מאוד מאוד מעורב בבניית הקבוצה".

מי החליט שרן קדוש יהיה מאמן השוערים: "רן הוא בן אדם איכותי בצורה לא רגילה ושוער איכותי בצורה בלתי רגילה. ההחלטות שלנו הן קולקטיב, כולם החליטו שזה הבן אדם הנכון במקום הנכון".

יואב כץ בעלים הפועל חיפה | אריאל שלום

על תפקודו של אורן גולן: "אורן מאוד עוזר לי, הוא מוריד מהכתפיים הלא צעירות שלי – הוא עוזר במשאים ומתנים, בבחירת שחקנים ומאוד אפקטיבי עד עכשיו. נאור סבג? ההחלטות אצלנו הן של כולם, הוא בין אלו שדיברו על להחתים אותו, כן".

על יואב ג'רפי שחתם במקום אוהד לויטה: "אני לא זוכר את הפרטים של העסקה. אני לא מדבר על כסף באופן פומבי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי