שריף כיוף ישמש כשוער הראשון של מכבי חיפה העונה

play
מוחמד עוואד, שריף כיוף | מאור אלקסלסי
תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 21.6 05:35

בכרמל תכננו שהשוער הצעיר ישמש כמחליף ולכן שחררו את רועי משפתי, אבל העזיבה של ג'וש כהן ונפילת עסקת בקסטר שינתה את התוכניות ואיתמר ניצן שאמור להצטרף ממכבי נתניה ישמש כגיבוי

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שכשלה בצירופו של ניית'ן בקסטר ולמרות החיזורים אחרי איתמר ניצן, שריף כיוף צפוי להיות השוער הראשון של מכבי חיפה העונה, בעוד ששוערה של מכבי נתניה יהיה השוער המחליף – כך לפי התוכנית של הצוות המקצועי. כידוע, בחיפה פנו לנתניה על מנת לשחרר את ניצן ונראה שהמהלך קרוב לצאת לפועל, אלא שבצוות המקצועי מתכננית שניצן יהיה הגיבוי לכיוף.

בחיפה רצו מאוד שג'וש כהן יגיע כשוער ראשון ובדקו היתכנות לצרף את ניקיטה חייקין, אך לאחר שהבינו שכהן מושך את העניינים, הם החליטו על המהלך "להקפיץ" את כיוף ולהעביר שוער ישראלי מנוסה כגיבוי, כאשר איתמר ניצן הוא שוער עם וותק וניסיון והשתפשף היטב בבית"ר ירושלים ומכבי נתניה.

בחיפה תכננו שכיוף ישמש כשוער השני ולכן שחררו את רועי משפתי, כשהמטרה היתה להחתים את ג'וש כהן לעונה אחת ולהריץ המהלכה את כיוף. אלא שכעת במועדון נקלעו לסיטואציה בעייתית ונאלצו לתמרן וכאמור לתת לשוער הצעיר את המפתחות, כחלק מהבנייה מחדש של המועדון.

ג'וש כהן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי