הפועל תל אביב התירה את חוזהו של דוד קלטינס

play
דוד קלטינס | אריאל שלום
זו כבר מסורת: סכנין והפועל ת"א נפרדו ב-1:1 במשחק פתיחת העונה 02:20

אחרי עונה אחת בה הופיע ב-24 משחקים, הבלם סיים את דרכו בשורות האדומים שהציעו לו פיצוי משמעותי משכרו על מנת להשתחרר מההסכם

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ודוד קלטינס הגיעו לסיכום על התרת חוזהו. הבלם סיים את דרכו ויחפש לעצמו קבוצה חדשה: "אנו מודים לו על תקופתו במועדון ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך הדרך", מסרו האדומים הבוקר (שני).

הפועל תל אביב הציעה לקלטינס פיצוי משמעותי לשכרו כדי להשתחרר מהחוזה, כפי שהיא מנסה לעשות גם עם רז טוויזר, כשגם פאבלו גונסאלס קרוב להיפרד מהקבוצה. כבר לפני חודש קיבלו השלושה הללו הודעה שהם לא בתכניות המקצועיות לעונה הזו, ולמרות שהמאמן מייקל ולקאניס בדק בשלב מסוים את האפשרות להשאיר את קלטינס, הובהר לו כי ההחלטה לשחרר את השחקן נובעת משיקול כלכלי. קלטינס עוזב בתום עונה אחת בלבד ו-24 משחקים.

שחקן הפועל תל אביב רז טוויזר
שחקן הפועל תל אביב רז טוויזר | דני מרון

עוד כדורגל ישראלי

רובי קין ביקש מהנהלת מכבי תל אביב פיתרון בסאגת פארפה גיאגון עידו שחר: "חיכיתי ליורו ומאוד התבאסתי. קיבלתי זאת בהפתעה" מ.ס. אשדוד תנסה להחתים שחקני התקפה. גיל כהן מצפה למכבי תל אביב

כידוע, מי שמועמד לחזק את הפועל תל אביב הוא זוהר זסנו, אבל המהלך לא יוכל לצאת לפועל לפני שהמגן הימני יחתום על חוזה חדש במ.ס. אשדוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי