הבומבה מול חדרה, חלום היציאה ומה מכבי ת"א הרוויחה מעסקת גלזר?

play
שחקן מכבי תל אביב דן גלזר | אריאל שלום
צפו: קיקו בישל לזהבי בבכורה, מכבי תל אביב הביסה את הפועל חדרה 03:08

הרגע בו הבין מה מעמדו האמיתי בסגל של רובי קין, הוויתור על מעבר לקבוצה אחרת בישראל ועלויות החוזה: מאחורי מעברו של הקשר לאופי כרתים והבחירה שלו ביעד הראשון שלו בחו"ל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

"דן שלם עם המעבר שלו. הוא לא יכול היה לחיות עם ישיבה ביציע", כך אומר הבוקר (שלישי) מקורב לדן גלזר שחתם אתמול לשנתיים באופי כרתים כפי שנחשף לראשונה בספורט1. גלזר העלה אתמול פוסט ארוך באינסטגרם שהיה מרגש מאוד ועורר הרבה תגובות מצד אוהדי מכבי תל אביב, שחלקם ציפו שהוא לא יוותר וילחם על מקומו בקרית שלום.

מקורב לגלזר הוסיף: "השבר היה במשחק מול הפועל חדרה. רובי קין זימן 21 שחקנים לסגל כשדור פרץ חולה וכשאיל גולסה פצוע. גם כששניהם לא התלבשו, דן היה השחקן ה-21 וכשהקבוצה הגיעה לנתניה למשחק, הוא עלה ליציע. החישוב היה מאוד פשוט, דן לא היה מתלבש בהרבה משחקים העונה וזה מה שהוביל להחלטה שלו לעזוב, כשהוא בעצמו לא רצה ללכת לשום קבוצה בישראל. האהבה שלו למכבי תל אביב עצומה והוא לא יכול היה לחשוב שיעבור לקבוצה אחרת בארץ, מה עוד שמכבי תל אביב בעצמה לא רצתה בכך. המטרה היתה למצוא קבוצה בחו"ל ואופי כרתים מתאימה ליציאה ראשונה מישראל".

דן גלזר שחקן מכבי תל אביב
המשחק מול חדרה היה הקש ששבר את גב הגמל. גלזר | אריאל שלום

כזכור, גם ניר ביטון שיחק בעמדת הקשר האחורי כשמכבי תל אביב שיחקה נגד צלייה בפלייאוף הקונפרנס ליג וכעת כשאבישי כהן הוא המגן הימני המחליף, גם שרן ייני יחפש דקות ועמדת הקשר האחורי יכולה להיות אופציה מבחינתו אם ואן אובריים לא משחק.

מבחינת גלזר, הבחירה באופי כרתים הייתה יחסית קלה. מדובר במועדון שכמעט בכל עונה נאבק בשיפולי הצמרת מול המועדונים הגדולים של יוון. בינתיים הוא מדורג במקום השני העונה, כאשר ההערכות ביוון מדברות על כך שזה לא מקרי, ושהקבוצה תיאבק בצמרת.

בנוסף לכך, הקרבה לישראל הייתה פקטור משמעותי בהחלטה. תוך שעה ורבע אפשר לתפוס מטוס ולהגיע לישראל. הדבר המרכזי מבחינת גלזר הם החיים באי כרתים, שנחשב לאחד היפים בעולם. גלזר יחיה בעיר הראקליון ויהנה מתנאים משובחים.

מכבי תל אביב מצידה תחסוך את עלויות החוזה הגבוה של גלזר ולכן היא לא התעקשה על דמי העברה מהקבוצה היוונית הצנועה. מי שעוד צפויים לעזוב אחרי גלזר הם אילון אלמוג וגיא מזרחי המבוקשים מאוד במכבי נתניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי