ולקאניס: "עצוב שב-2023 עדיין אנשים מאבדים את חייהם בגלל טרור"

play
מייקל ולקאניס | לירון מולדובן
ארטיום דולגופיאט עם מדליית זהב, אליפות העולם בהתעמלות 00:23

מאמן הפועל תל אביב עוזב את הארץ: "התעוררנו לקולות אזעקות אחרי שישראל הותקפה. מקווה שהמשבר יסתיים ונהיה ביחד שוב"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

כמו קבוצות נוספות, הפועל תל אביב אפשרה לזרים שלה – צוות מקצועי ושחקנים – לעזוב את ישראל בעקבות מתקפת הטרור הקטלנית שגבתה הבוקר (שבת) את חייהם של אזרחים רבים.

המאמן האוסטרלי מייקל ולקאניס ימריא גם הוא לביתו וכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "בחיים יש רגעים שבהם אנחנו לא שולטים. היום היינו אמורים לקיים משחק בית אחרי ניצחון חוץ גדול על בית"ר וציפינו לשחק מול האוהדים מלאי התשוקה שלנו. במקום חגיגה, התעוררנו בבוקר לקולות אזעקות אחרי שישראל הותקפה".

המאמן המשיך: "אני שולח אהבה לכל האנשים בישראל וכוח לאלו שאיבדו את יקיריהם. המחשבות שלי עם האנשים שפגשתי כאן ושאימצו אותי לליבם ביחד עם משפחותיהם. בעיקר המשפחה החדשה שלי, הפועל תל אביב".

ולקאניס הוסיף: "עצוב שבשנת 2023 עדיין מדברים על אנשים שמאבדים את חייהם בגלל מתקפות טרור ומלחמות. אני מקווה שהמשבר הזה יסתיים בקרוב ושאנשים יוכלו להמשיך בחייהם. נהיה ביחד שוב בקרוב".

מאמן הפועל תל אביב מייקל ולקאניס
"שולח אהבה לכל האנשים בישראל". מייקל ולקאניס | ברני ארדוב

עוד בנושא

אבדיה: "שובר את הלב". חזיזה: "למחוק אותם": התגובות בספורט על סף דמעות, עם סימון "לב" לשמיים: צפו בשער של רז שלמה בלובן אבד הקשר עם חלוץ העבר ליאור אסולין שנכח במסיבה ברעים הזרים בכדורגל ובכדורסל עוזבים את הארץ

אמיליוס זובאס, שוערה של הפועל תל אביב, מחכה לצאת מהארץ וסיפר לתקשורת בליטא: "המועדון מיד קנה לנו כרטיס, אבל חברת וויזאייר ביטלה את הטיסות. קנו לנו כרטיסים לחברה אחרת דרך ורשה ואני מקווה שנטוס הערב על המשפחה". זובאס בן ה-33 בכל מקרה אמור היה לטוס כדי להצטרף לנבחרת ליטא לקראת המשחקים מול הונגריה ובולגריה במוקדמות היורו".

מאורו סנגוארה, מאמן הכושר של הפועל תל אביב, התראיין בספרד ל"רלבו" ואמר: "הדבר היחיד שאני רוצה הוא לחזור הביתה. אני רוצה להיות שקט ובטוח עם המשפחה שלי עד שהכול ייפתר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי