מאי נעים ז"ל, נכדתו של שלמה שרף, הובאה למנוחות: "מסרבים להאמין"

play
שלמה שרף | טל אנגלנדר
מח"ט גבעתי בכפר עזה: "היו פה בערך 70 מחבלים, צה"ל בשליטה" 06:25

אחייניתו של מאמן הפועל ראשון לציון יובל נעים נרצחה במתקפת הטרור של החמאס בפסטיבל ליד רעים. אחיה, טל, ספד לה: "יומיים לפני, כתבת לי שהידיעה שיש לך אותי לנצח גורמת לך לנחת. לא מאמין שהנצח הזה היה כל כך קצר"

(גודל טקסט)

מאי נעים ז"ל, נכדתו של שלמה שרף ואחייניתו של מאמן הפועל ראשון לציון יובל נעים, הובאה היום (רביעי) למנוחות בבית העלמין בגן חיים.

נעים, בת 24 במותה, היתה בין הנרצחים במתקפת הטרור של החמאס בפסטיבל באזור רעים. היא הספיקה לברוח ולהתחבא במיגונית בבארי, אולם מאז אבד הקשר עמה – עד שקיבלה אמש המשפחה את הבשורות הנוראיות מכל.

אחד המספידים היה אחיה, טל נעים, שחקן הפועל כפר סבא, שאמר: "אני מסרב להאמין, אני מדחיק ולא מעכל שלעולם לא אראה אותך שוב. לא אחבק אותך חיבוק חזק ואוהב כמו שאת אוהבת לתת, ולא אשב איתך לעוד שיחה. כתבת לי יומיים לפני האסון – ביום ההולדת שלי – שהידיעה שיש לך אותי לנצח גורמת לך לנחת. אני לא מאמין שהנצח הזה היה כל כך קצר, אני מחכה שמישהו יבוא ויעיר אותי מהסיוט הזה".

מאמן נבחרת ישראל לשעבר שלמה שרף בהלוויה של נכדתו מאי נעים ז"ל
שלמה שרף בהלוויה | טל אנגלנדר
ההלווייה של מאי נעים ז"ל
ההלווייה של מאי נעים ז"ל | צילום מסך, מערכת וואלה

עם פרסום הבשורה הקשה, בכדורגל הישראלי חיבקו את המשפחה של שני המאמנים בעקבות הטרגדיה. מכבי חיפה, קבוצה שעמה שרף מזוהה, ניחמה: "מועדון הכדורגל מכבי חיפה מרכין ראש ומשתתף בצערו של מאמן הקבוצה בעבר, שלמה שרף, עם היוודע כי נכדתו, מאי נעים, נרצחה בטבח במסיבה ברעים. אנו משתתפים בצער המשפחה, שלא תדעו עוד צער, ליבנו איתכם".

הפועל ראשון לציון הגיבה: "המועדון קיבל בתדהמה ובכאב רב את מותה של מאי נעים, אחייניתו של מאמן הבוגרים יובל נעים. שולחים את תנחומינו למשפחה, תהיו חזקים ושנדע רק בשורות טובות".

ההתאחדות לכדורגל בישראל הוסיפה: "ההתאחדות לכדורגל משתתפת בצערם של שלמה שרף, מאמן נבחרת ישראל בעבר, והמאמן יובל נעים, עם היוודע דבר רציחתה של מאי נעים ז"ל בהתקפה הברברית וחסרת צלם אנוש על צעירים וצעירות במסיבה ברעים. יהי זכרה ברוך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי