מכבי חיפה ומכבי ת"א פנו לאופ"א: דחו את המשחק הקרוב באירופה

play
ערן זהבי לצד פייר קורנו | מאור אלקסלסי
תקציר: מכבי חיפה – פנאתינייקוס 0:0 02:58

בתיאום בין המועדונים וההתאחדות, הנציגות הישראליות באירופה ביקשו לדחות את המפגשים מול ויאריאל וזוריה. מנכ"ל הירוקים: "קשה עד בלתי אפשרי להתרכז בכדורגל, מקווים שאופ"א תתחשב, זה המעט שהיא יכולה לעשות למעננו". אם לא תאושר דחייה, חיפה תשקול קיום מחנה בחו"ל

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ומכבי תל אביב פנו לאופ"א בבקשה לדחות את המשחק של הירוקים מול ויאריאל בשלב הבתים של הליגה האירופית ושל הצהובים מול זוריה בקונפרנס ליג. הפנייה נעשתה בתיאום בין שני המועדונים וההתאחדות לכדורגל. שני המשחקים אמורים נכון להיום להיערך ביום חמישי הבא – ה-26.10.

בחיפה לא חזרו כלל לשגרה עד כה מלבד אימוני ריצה בקבוצות קטנות כשבמועדון עדיין אין כלל צפי מתי יחזרו לשגרה. יצויין כי הזרים של חיפה עזבו את הארץ כמו גם כמה מהשחקנים הישראלים שלא נמצאים. בחיפה מקווים לאישור, אך אם לא יהיה כזה תישקל אפשרות של מחנה בחו"ל. "אין ספק שאופ"א צריכה לאשר את הבקשה", אמר שחקן בקבוצה, "אי אפשר לצפות מאיתנו להתעסק בכדורגל במצב הנוכחי".

עוד במכבי חיפה

צפו: פיירו כבש צמד, האיטי הפסידה וירדה דרג בליגת האומות מכבי חיפה מתקשה לחזור לאימונים: "לאף אחד אין ראש לכדורגל" רפאלוב חזר לבלגיה: "לא דמיינו שדבר כזה אפשרי בעולם המודרני"

גוני נאור, שון גולדברג, צ'ארון שרי שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

במכתב עליו חתום מנכ"ל מכבי חיפה איציק עובדיה נכתב: "בעקבות האירועים הנוראים, הקשים מנשוא שאירעו החל משבת בבוקר ה-7 באוקטובר, הרינו להגיש בקשת דחייה עבור המחזור הקרוב למועד אחר בחודש הבא. בשעה שהמדינה כולה מתאבלת ומגויסת לטובת הגנת על מדינת ישראל מפני אויביה, ברור לכל בר דעת שהספורט הופך לבעל חשיבות משנית. אנו מקווים כי אופ"א תתחשב בבקשה ותדחה את המשחק הקרוב לתאריך מאוחר יותר, שני המועדונים נתונים כעת במאמץ קהילתי עבור הלוחמים והניצולים ונוכחים בהלוויות רבות".

"אלו ימים קשים עבור אזרחי ישראל, קשה עד בילתי אפשרי להתרכז בכדורגל בשעה שאנו מתאבלים על ההרוגים וטובי בנינו נמצאים בחזית הלחימה", המשיך עובדיה, "אנו מצפים להתחשבות מצד קהילת הכדורגל האירופי וזה המעט שאופ"א יכולה לעשות למעננו בשעות קשות אלה. המועדונים שלנו מייצגים קהילה שלמה שנמצאת תחת סבל גדול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי