מאור בוזגלו רוצה "להקיא" רק מהמחשבה ומזהיר: "שלא תחשוב על זה"

play מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | ערן לוף
תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט ביום, 17.11 06:10

בכדורגל הישראלי לא מצליחים להירגע מסערת עטאא ג'אבר. דקל קינן: "מעשה שפל וצבוע". אמיר אדרי: "אני מתבייש שחלקתי איתך חדר". קובי מויאל: "ממה בדיוק אתם מופתעים? אנחנו כלי במשחק שלהם"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

הכדורגל הישראלי עדיין סוער מפרשת עטאא ג'אבר. כזכור, קפטן הנבחרת הצעירה לשעבר עלה עם כאפיה לכר הדשא, כמו יתר שחקני נבחרת פלסטין, שר את ההמנון הפלסטיני, השתתף בדקת דומיה לזכר ההרוגים הפלסטינים והשלים 90 דקות מול לבנון במוקדמות מונדיאל 2026 באסיה

ג'אבר ב-2015: "הלוואי שהחברה הישראלית תלמד מהנבחרת הצעירה"

לאחר המשחק, הודיעה סוכנות "סקאוטפוש" של דודו דהאן כי תפסיק לייצג את הקשר, בעוד שלל שחקנים מליגת העל תקפו את התנהלותו של ג'אבר, כאשר בהמשך גם אופיר חיים, מאמן נבחרת הנוער, פירסם פוסט חריף נגד השחקן.

גם היום נמשכה המתקפה, כשכדורגלן העבר מאור בוזגלו התבטא בנושא: "אני לא מכיר אותך ואני עוד יותר שמח שלא הכרתי. בתור אחד שענד את סרט הקפטן של נבחרות ישראל הצעירות, בא לי להקיא רק מהמחשבה שענדת אותו. להזדהות עם רוצחים אחרי שקיבלת ממחלקת הנוער שאני גדלתי בה את כל מה שלא חלמת, ואז לירוק לנו בפרצוף. שהקריירה "המפוארת" שלך תמשיך ושלא תחשוב להעז לשחק אחת מחמש הליגות שלנו".

"נבחרת פלסטין היא הזהות שלי": הרמז שסיפק ג'אבר לפני כחודשיים

עטאא ג'אבר
עטאא ג'אבר | דני מרון

קשר העבר קובי מויאל כתב: "גם אני מתבייש שחלקתי עם חלאה כמוך חדר הלבשה. אבל בואו נשים את הדברים על השולחן – ממה אתם בדיוק מופתעים? אנחנו כלי במשחק שלהם. כשטוב להם אנחנו מקפצה מקצועית וכלכלית טובה מאוד, וכשלא הם משתינים עלינו מלמעלה ובקשת. אני כמובן לא מכליל את אלה שגינו את הטבח ורוצים לחיות פה בכבוד ובשלום. שר הספורט ושר הפנים צריכים מחר בבוקר לשלול לסמרטוט הזה את האזרחות ולשלוח אותו ואת משפחתו לעזה".

הבלם הוותיק דקל קינן, ששיתף עם ג'אבר פעולה במדי מכבי חיפה, כתב: "מלכתחילה לא מובן לי איך בכלל מאפשרים לבעלי תעודת זהות ישראלית לייצג את נבחרת פלסטין. המעשה השפל והצבוע של ג'אבר הוא עוד הוכחה לכך. אבסורד שחייב להיפסק".

אקס נוסף של מכבי חיפה, השוער אמיר אדרי, צייץ: "אתה מייצג נבחרת מסוימת, מפרגן לך. אתה לא יכול יותר להיות סוכן כפול "אחי" – ליהנות ממיטב פירותיה של הארץ ובאותה נשימה לירוק לנו בפנים. תחזיר את תעודת הזהות שלך ואת כל סל ההטבות שלך, ואז נראה אותך גיבור גדול. מתבייש בעצמי שחלקתי איתך חדר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי