מכבי חיפה קיבלה כ-800 כרטיסים למשחק החוץ נגד פנאתינייקוס

play
אם לא תהיה ברירה, ליגת העל תתחדש ללא אוהדים ביציעים | מאור אלקסלסי
עוד נקודה: 0:0 למכבי חיפה אצל ויאריאל בליגה האירופית 02:54

הקהל הירוק יוכל ללוות את הקבוצה למשחק החוץ באתונה, בו תנסה האלופה הישראלית להשיג את המקום השלישי שיאריך את העונה האירופית

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בליגת העל מכבי חיפה לא תזכה ליהנות מתמיכת הקהל שלה עד הודעה חדשה, אולם לקראת מחזור הסיום של שלב הבתים בליגה האירופית, בו הירוקים יתארחו אצל פנאתינייקוס וינסו להשיג ניצחון שישלח אותם לשלב הפלייאוף בקונפרנס ליג, המועדון מהכרמל הודיע הבוקר (חמישי) שקיבל כ-800 כרטיסים למכירה למשחק באתונה, אחרי שהרשויות ביוון אישרו הגעה של קהל מישראל.

מכירת הכרטיסים תחל היום ב-12:00, תחילה למנויי חוץ, ובהמשך תיפתח בהדרגתיות גם למנויים ותיקים, חברים במועדון "גרין פלוס" ולכלל המנויים. אם יישארו כרטיסים, ביום ראשון הם יוצעו לכלל האוהדים.

"חובתנו לציין כי המטרה לביטחון לאומי עדכן את אזהרות המסע לחו"ל. אזהרת המסע החלה על יוון בימים אלו הינה איום מזדמן (רמה 2), ומומלץ לנקוט באמצעי זהירות מוגברים. שימו לב! אזהרת המסע עלולה להשתנות ויש להקפיד להתעדכן בהנחיות משרד החוץ", הדגישו במכבי חיפה.

אוהדי מכבי חיפה
כ-800 יוכלו להגיע לאתונה. אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

"אנחנו מאוד רוצים לסיים במקום השלישי בבית ולשים חותמת על עונה אירופית טובה", אמר שחקן בקבוצה אחרי התיקו נגד ויאריאל. "המשחק הזה נותן הרבה ביטחון לקראת הקרב ראש בראש מול פנאתינייקוס. אנחנו בהחלט מסוגלים לסיים במקום השלישי". הדחיפה של הקהל הירוק בוודאי תעזור לקבוצה של מסאי דגו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי