ביוון מזהירים: "מכבי חיפה היא לא הקבוצה השבורה שדמיינו"

play
גברים בשחור. שחקני מכבי חיפה לאחר התיקו | GettyImages, JOSE JORDAN/AFP
עוד נקודה: 0:0 למכבי חיפה אצל ויאריאל בליגה האירופית 02:54

בתקשורת מכינים את פנאתינייקוס למשחק על המקום בקונפרנס ליג: "מכבי חיפה השאירה את המלחמה מאחור, היא יותר מנוסה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

למרות שמכבי חיפה השיגה רק שתי נקודות מ-15 אפשריות בליגה האירופית עד כה, ביוון מזהירים את פנאתינייקוס מזלזול בקבוצה של מסאי דגו לקראת המפגש בשבוע הבא במסגרת המחזור האחרון בשלב הבתים, שבו האלופה הישראלית מחויבת לנצח כדי לשחק בפלייאוף הקונפרס ליג ולא לסיים את העונה האירופית.

העיתונאי טאסוס ניקולויאניס ניתח את ה-0:0 של החיפאים אצל ויאריאל אמש (רביעי) ואמר: "מכבי חיפה חזרה והשאירה את המלחמה מאחור. היא קבוצה יותר מנוסה מפנאתינייקוס, שלוחצת גבוה ולא מאפשרת לצאת קדימה בקלות. זה יהווה אתגר לפנאתינייקוס, בניית המשחק שלה תצטרך להיות מושלמת כי נדרשת המון אנרגיה על מנת לשבור את קווי ההגנה של מכבי חיפה, שיודעים לצופף. הקשרים שלה טובים מאוד ומהירים. נגד ויאריאל ראינו קבוצה מוכנה".

ניקוס אתאנסיו, גם הוא איש תקשורת ביוון, הוסיף: "מכבי חיפה תבוא לעשות ביוון את מה שעשתה בספרד – לחכות מאחור ולצאת למתפרצות. היא השיגה נקודה בצורה מאוד נוחה נגד ויאריאל, זו לא הקבוצה השבורה שדמיינו. פנאתינייקוס תהיה חייבת להתרכז ב-100% כדי לעבור לקונפרנס ליג".

מכבי חיפה, תמונה קבוצתית
מכבי חיפה, תמונה קבוצתית | אימג'בנק GettyImages, JOSE JORDAN/AFP

מוקדם יותר היום הודיעה מכבי חיפה שהרשויות ביוון אישרו הגעה של קהל ישראלי והירוקים מהכרמל ימכרו כ-800 כרטיסים למשחק החוץ מול פנאתינייקוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי