בשל בעיה בהעברת הכספים: עסקת לסובוי למכבי חיפה עלולה ליפול

play
דניל לסובוי במדי ארסנל טולה | אימג'בנק GettyImages, Epsilon
צפו: רפאלוב כבש והעניק למכבי חיפה ניצחון חוץ נדיר על מכבי תל אביב 03:43

לירוקים יש בעיה בהעברת הכספים לדינמו מוסקבה והם שוקלים לוותר על צירוף שחקן הכנף. מכבי תל אביב עשויה להיכנס שוב לתמונה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בצל חגיגות הניצחון הגדול על מכבי תל אביב בבלומפילד הערב (רביעי), מכבי חיפה קיוותה להשלים את צירופו של דניל לסובוי, אבל כעת העסקה עלולה שלא לצאת לפועל. שחקן הכנף הרוסי שיכול להירשם כיהודי בזכות הדרכון של אשתו כבר סיכם כזכור בשורות האלופה, אבל ישנה בעיה בהעברת הכספים לדינמו מוסקבה והירוקים עשויים לרדת ממנו. מי שעשויה להיכנס שוב לתמונה בימים הקרובים היא מכבי תל אביב, שכבר הביעה בעבר עניין בשחקן.

כידוע, דינמו מוסקבה ממומנת על ידי VTB בנק, שתורם לצבא רוסיה המצוי כיום במלחמה באוקראינה. על כן, הקבוצה נמצאת ברשימה שחורה וכל מועדון שיכניס כסף לקופתה חשוף לסנקציות שהטילו ארה"ב והאו"ם. הירוקים ניסו למצוא דרך להתגבר על המכשול הזה ומחר יהיה יום משמעותי בו ינסו בכל זאת לבצע מהלכים שיאפשרו את העסקה.

דניל לסובוי בישראל
דניל לסובוי, שהגיע לישראל על מנת לבחון את הצטרפותו למכבי חיפה, התארח במסגרת הביקור בארץ, במלון דן כרמל חיפה. בתמונה עם מנכ"ל דן כרמל חיפה, בן ינובר | יח"צ – חד פעמי, יחצ

עוד בנושא

הפער צומק לחמש נקודות: רפאלוב העניק למכבי חיפה ניצחון במשחק העונה רובי קין: "עשינו טעויות טפשיות. בדקות הראשונות הייתה פאניקה" צפו: ערן זהבי התעמת מילולית עם אוהד מכבי ת"א – "אפס, תתבייש" דגו: "הניצחון הכי גדול שלי במכבי חיפה". רפאלוב: "הצהרת כוונות" עם מוטות ברזל ואלות בייסבול: 89 אוהדים נעצרו לפני משחק העונה סופית: גמר גביע הטוטו בין מכבי תל אביב למכבי חיפה ייערך בנתניה

לסובוי בן ה-25 גדל במחלקת הנוער של דינמו קייב, המשיך משם לאקדמיה של זניט ואחרי השאלה בארסנל טולה, הצטרף ב-2020 לדינמו מוסקבה. ביולי 2021 קרע את הרצועה הצולבת ונעדר מהמגרשים לכשבעה חודשים. מאז, התקשה לחזור ולייצר רצף משחקים נורמלי כשהוא ספג יותר כרטיסים אדומים מאשר שכבש שערים (אדום אחד מול אפס שערים). למעשה, לסובוי רשם 653 דקות בלבד מאז אותה פציעה במסגרת הליגה הרוסית עם 2 הופעות בלבד בהרכב הפותח בשנתיים האחרונות. לפני הפציעה היה חלק מהסגל הרחב של נבחרת רוסיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי