לא רק שגיב יחזקאל: מכבי תל אביב בודקת גם את צירוף עדן קארצב

play
לא רוצה להישאר "כבול" בישראל. קארצב | אריאל שלום
אחרי הסיוט בטורקיה: שגיב יחזקאל נחת בישראל. צפו בקבלת הפנים 02:21

הצהובים מעוניינים מאוד בצמד השחקנים שעשויים לסיים את דרכם בליגה הטורקית. הקשר ישוב לקבוצה ממנה עזב לנתניה בעסקת קניקובסקי?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במקביל לשגיב יחזקאל, בודקת מכבי תל אביב גם את אפשרות צירופו של עדן קארצב. שני השחקנים מאוד מעניינים את מוליכת הטבלה, שתנסה לצרפם בחלון הזה. הקשר האחורי כזכור גדל במכבי תל אביב ועבר בטרייד עם גבי קניקובסקי למכבי נתניה ומשם נמכר לטורקיה. הצהובים בודקים כעת את כל האפשרויות גם לגביו ועשויים לצרפו באופן מיידי אם הדברים יסתדרו.

כזכור, קארצב שיתף פוסט הזדהות עם החטופים הישראלים בעזה, ועל רקע סערת שגיב יחזקאל, גם הוא הוזמן לתשאול במשטרה. לעת עתה נדמה שבשאקשהיר מתלבטת, ולא ממהרת לשחררו כפי שעשתה אנטליאספור במקרה של יחזקאל.

נשיא המועדון הטורקי גוקסל גומושדאג אמר היום: "אנחנו ערים מאוד לבעייתיות סביב הפוסט של קארצב. התאכזבנו לראות את הפוסט, כי הוא נוגד את הערכים שלנו. יחד עם זאת, אנחנו רוצים לשמוע אותנו לפני שנקבל החלטה בנוגע לעתידו. הוא שחקן שלנו. אני זה שנתתי את ההוראה לפתוח בחקירה. עדן אמר לי, 'זו היתה הצהרת שלום, לא מלחמה. לא הובנתי כראוי'. הוא אמר שהתנצל ומיד מחק את הפוסט, אבל הסברנו לו שאנחנו במצב מאוד מתוח כרגע. הוא העיד אמש גם בתחנת המשטרה ואמר דברים דומים".

עדן קארצב שחקן מכבי תל אביב
לא רוצה להישאר "כבול" בישראל. קארצב | אריאל שלום

קארצב בן ה-23 גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ועלה לקבוצה הבוגרת ב-2018. לאחר תקופות השאלה בבית"ר תל אביב בת ים, הפועל חדרה ועירוני קרית שמונה, הועבר לנתניה ומשם נמכר לבשאקשהיר. הוא רשם עד כה חמש הופעות בנבחרת ישראל הבוגרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי