מכבי תל אביב קרובה לסגור את עסקת עדן קארצב

play
עדן קארצב שחקן מכבי תל אביב | דני מרון
זהבי שבר בצורת, תורג'מן כיכב, מכבי הביסה 2:4 את הפועל בדרבי התל-אביבי 04:32

השיחות נמשכות, הצהובים מעריכים שהקשר שיסיים את דרכו בטורקיה ישוב למועדון בהשאלה עד תום העונה. קין נשאל על רכש ואמר: "בקרוב תדעו". על שינוי השיטה ב-2:4 בדרבי: "רציתי לקרב את תורג'מן לזהבי"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

הרצף השלילי נעצר בדיוק בזמן: מכבי תל אביב חגגה 2:4 בדרבי הערב (רביעי), קטעה רצף של שלושה משחקים ללא הפסד והגדילה מחדש את הפער ממכבי חיפה לשלוש נקודות. ערן זהבי קטע את בצורת הכיבושים שלו עם צמד (42 ו-64, בפנדל) מול הפועל תל אביב, מולה הוא כל כך אוהב לכבוש. דור תורג'מן העלה את המוליכה ל-0:2 מהיר (2, 25), אליאן רוחנא (32) וטל ארצ'ל (38) החזירו ל-2:2, אך לא יותר. ביום ראשון תתארח מכבי תל אביב אצל מכבי פתח תקוה, ובעוד שבוע בדיוק תפגוש את מכבי חיפה בגמר גביע הטוטו.

במסיבת העיתונאים לאחר המשחק נשאל רובי קין על צירוף רכש ואמר: "אנחנו עושים מהלכים. בקרוב תדעו". ואכן, במכבי תל אביב מעריכים שעדן קארצב יסגור בקרוב בקבוצה בהשאלה עד תום העונה. שיחות מתקדמות בין הצדדים והקשר שגדל במועדון יחזור מטורקיה כדי לסייע לה במאבק על כל התארים. בקבוצה רוצים לסגור את העסקה באופן מיידי וקרובים לסיים אותה. לפי דיווחים בטורקיה, קארצב כבר שוחרר מקבוצתו בשאקשהיר.

עדן קארצב שחקן מכבי תל אביב
עדן קארצב שחקן מכבי תל אביב | דני מרון

"ביצענו שלוש טעויות וספגנו פעמיים, מן הסתם אני לא מרוצה מזה", פתח רובי קין את מסיבת העיתונאים, "אבל שלטנו במשחק והיו לנו הרבה הזדמנויות, דור תורג'מן וערן זהבי נראו חדים מאוד ביחד. לא היינו צריכים לספוג את השער השני הזה, היו שם שני שחקנים שלנו ואחד מהם התכופף. אני מבולבל מאוד מהשער הזה. אנחנו צריכים לשמור שחקנים, לא שטח".

על שינוי המערך אמר המאמן הצהוב: "רציתי לקרב את דור לערן ולהיעזר במהירות שלו ליד השער. היתה לי הרגשה שזה יכול לעבוד, וזה עבד. שלטנו במשחק, גבי, יוריס ודור עשו עבודה טובה. נתאים את המערך וההרכב שלנו ליריבה".

על גבי קניקובסקי: "הוא אדם מיוחד, זה קודם כל. הוא אחד החבר'ה הכי צנועים שיש. הוא לא מתלונן אף פעם. חילוצי הכדור שלו, קריאת המשחק, שמירה על הכדור – הוא שחקן מיוחד".

על קיקו בונדוסו, שעלה מהספסל: "זה לא היה המערך עבורו. יש לנו הרבה שחקנים טובים. אולי יכולנו לשחק איתו בעמדה 10, אבל אז היינו מאבדים את המהירות של תורג'מן. לא אכפת לי אם אתה זר או ישראלי, אני בוחר את ההרכב לפי מי שהכי טוב. קיקו מספיק טוב, אבל זה לא משנה מאיפה אתה".

מאמן מכבי תל אביב רובי קין
קין | אריאל שלום

על ערן זהבי, ששוב לא אהב את החילוף לקראת הסיום, אמר: "נתתי לו הזדמנויות, נשארה דקה. אני אוהב את זה. הוא רעב, הוא רוצה לכבוש. אבל אני מקבל את ההחלטות הנכונות עבור הקבוצה. אני הייתי כמוהו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי